Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κερδίστε 6,60 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
003.2982 |
Βάρος : |
0.626 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14χ21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
466 |
Barcode : |
9789603337850 |
|
ISBN : |
978-960-333-785-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2017 |
Περιγραφή
Το μάθημα της Εducation morale (Ηθικής και Εκπαίδευσης) είναι το πρώτο μάθημα πάνω στην Επιστήμη της εκπαίδευσης που έκανε ο Durkheim στη Σορβόννη, το 1902-1903. Το πρώτο μέρος του μαθήματος είναι αυτό που ο Durkheim άφησε πιο ολοκληρωμένο πάνω σε αυτό που λέμε «θεωρητική ηθική»: θεωρία των υποχρεώσεων, του καλού, της αυτονομίας. Ένα μέρος των μαθημάτων παρουσιάστηκε στο «Ο καθορισμός της ηθικής πράξης» που δημοσιεύτηκε στο Bulletin de la Societe francaise de Philosophie του 19064 και επανεκδόθηκε στον τόμο με τίτλο: Philosophie et sociologie (1924)5. Οι ίδιες ερωτήσεις ξανατέθηκαν στα προλεγόμενα της Morale, στα οποία ο Durkheim δούλευε τους τελευταίους μήνες της ζωής του, και το οποίο δημοσιεύτηκε από τον M. Mauss.Το δεύτερο μέρος του μαθήματος, κατ αναλογία με το πρώτο, έπρεπε να περιέχει τρία μέρη: το πρώτο σχετικά με το πνεύμα της πειθαρχίας, το δεύτερο για το πνεύμα της αυταπάρνησης, το τρίτο για την αυτονομία της θέλησης, που μελετήθηκε, αυτή τη φορά, από μια οπτική καθαρά παιδαγωγική.