Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΗΓΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ 7η ΕΚΔΟΣΗ
κερδίστε 2,33 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
013.9855 |
Βάρος : |
0.908 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
544 |
Barcode : |
9789607016256 |
|
ISBN : |
978-960-7016-25-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Με την εισαγωγή των πηγών στο μάθημα της Ιστορίας δημιουργήθηκε βαθύς προβληματισμός σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας, τη μέθοδο αξιοποίησης των ιστορικών παραθεμάτων στις απαντήσεις και συνακόλουθα τη βαθμολόγησή τους. Ακόμα και σήμερα, πολλά χρόνια μετά, οι πηγές και η χρήση τους συνεχίζουν να αποτελούν σε μεγάλο βαθμό terra incognita. Στο εγχειρίδιο του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας οι πηγές χαρακτηρίζονται παράλληλα βοηθητικά και συμπληρωματικά κείμενα, τα οποία οι μαθητές καλούνται να σχολιάσουν και να αξιοποιήσουν για την εμπέδοοση όσων διδάχθηκαν στην τάξη και περιλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη. Όμως, ούτε το ίδιο εγχειρίδιο ούτε το "Βιβλίο του Καθηγητή" προσδιορίζουν κάποια συστηματική μεθοδολογία παρουσίασης και ανάλυσης των πηγών, έναν μπούσουλα με τον οποίο θα εργαστεί ο καθηγητής και τον οποίο παράλληλα θα μεταδώσει στους μαθητές του, προκειμένου να μην αισθάνονται περιδεείς και ανέτοιμοι, όταν θα αντιμετωπίσουν στις πανελλαδικές εξετάσεις τις ερωτήσεις που συνδέονται με την ανάλυση ιστορικών παραθεμάτων. Διατυπώνονται γενικές οδηγίες με αόριστες διατυπώσεις που εξαρτώνται από την ερμηνεία του εκάστοτε εκπαιδευτικού· την κατάσταση επιδεινώνει και η απουσία υποδειγματικά αναλυμένων παραδειγμάτων.Γενικά, η αντιμετώπιση και διαπραγμάτευση των πηγών αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί πονοκέφαλο για τους μαθητές και σημείο αμφιλεγόμενο τόσο για τους διδάσκοντες όσο και για τους διορθωτές των γραπτών. Κάθε χρόνο στη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας καταναλίσκεται γραπτός και προφορικός λόγος σε μια προσπάθεια να εξευρεθεί μια ασφαλής φόρμουλα, η οποία θα καλύπτει τις ανάγκες που δημιουργεί η παρουσία των ιστορικών παραθεμάτων στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Ανάλογοι προβληματισμοί ανακύπτουν και στα εξεταστικά κέντρα, όταν οι επόπτες και οι βαθμολογητές καλούνται να χαράξουν ενιαίο τρόπο αξιολόγησης των γραπτών. [...]
Οι μέθοδοι που προτείνονται για τη σωστή χρήση και αξιοποίηση του ιστορικού παραθέματος είναι η σύνθεση και η παράθεση με τη σύνθεση να κρίνεται απόλυτα προτιμητέα.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|