close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ




21,90 € 19,71 €
κερδίστε 2,19 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
003.2539
Βάρος :
0.52 kg
Εκδότης :
Διαστάσεις :
20χ14
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
421
Barcode :
9789604582006
ISBN :
978-960-458-200-6
Ετος κυκλοφορίας :
2011

Περιγραφή

Βασικός στόχος του βιβλίου είναι η συμβολή στην εξέλιξη της παιδαγωγικής συζήτησης για το δημοτικό σχολείο. Μέσω της παρούσας μελέτης φωτίζονται νέες πλευρές του δημοτικού σχολείου και αναπτύσσονται ζητήματα τα οποία είναι απαραίτητα για τη διεύρυνση των βάσεων της θεωρητικής ανάλυσης και θεμελίωσής του.

Το όλο εγχείρημα στηρίζεται σε μια παιδαγωγική - ανθρωπολογική οπτική, σύμφωνα με την οποία ο πολιτισμικός ρόλος του σχολείου ενυπάρχει στη μορφωτική του αποστολή. Για να ανταπεξέλθει σήμερα το δημοτικό σχολείο σε αυτό το ρόλο οφείλει να λάβει υπόψη τις παιδαγωγικές προκλήσεις των επίκαιρων πολιτισμικών και κοινωνικών ζητημάτων, να αναστοχαστεί τις σύγχρονες τάσεις στην εκπαιδευτική πολιτική και να διαμορφώσει τις πρακτικές του σύμφωνα και με τα νέα ερευνητικά δεδομένα που αφορούν στην παιδική ηλικία.

Η περιγραφή και η ανάλυση της σχέσης σχολείου και κοινωνίας, άλλωστε, όσο αυτονόητη και αν μοιάζει να είναι στον καθημερινό λόγο τόσο δύσκολα μπορεί να κωδικοποιηθεί με κοινό και ενιαίο τρόπο στον επιστημονικό χώρο. Το ίδιο ισχύει και για μια σειρά θεμελιωδών εννοιών, όπως αυτών της διδασκαλίας και της μάθησης, της μόρφωσης και της αγωγής. Πρόκειται για έννοιες των οποίων η εννοιολογική εξέλιξη έλαβε και λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο μιας μακρόχρονης παράδοσης αντιπαράθεσης Λόγων γύρω από τη σημασία της παιδείας και της εκπαίδευσης για την πολιτισμική παραγωγή και αναπαραγωγή, την κοινωνική ένταξη, την κοινωνική συνοχή, την κοινωνική ισότητα και τον κοινωνικό μετασχηματισμό.