Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ
κερδίστε 2,99 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.6753 |
Βάρος : |
0.665 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
527 |
Barcode : |
9789601631776 |
|
ISBN : |
978-960-16-3177-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει μια συστηματική ερμηνευτική θεώρηση ή προσαρμογή θεωριών της λογοτεχνίας για ενήλικες στην παιδική λογοτεχνία, η οποία ως τώρα απουσιάζει από την ελληνική βιβλιογραφία. Αξιοποιώντας τις θεωρίες της λογοτεχνίας για ενήλικες, επιχειρεί αισθητικές προσεγγίσεις σε κείμενα της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, θέλοντας να δείξει ότι, με κάποια αναπροσαρμογή, αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και στο Γυμνάσιο.Κατά την παρουσίαση των θεωριών, παρατίθενται παραδείγματα τόσο από γνωστά κείμενα της παραδοσιακής και προσωπικής παγκόσμιας και ελληνικής παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας. Τα παραδείγματα αυτά είναι όσο το δυνατόν τα ίδια σε όλες τις θεωρίες, όπου αυτό είναι δυνατόν, ώστε ο αναγνώστης να αντιληφθεί ότι ένα κείμενο είναι δυνατό να αναγνωστεί με περισσότερες της μιας θεωρίες.