Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
κερδίστε 2,40 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3030 |
Βάρος : |
0.596 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
15,5x22,5 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
364 |
Barcode : |
9789609541305 |
|
ISBN : |
978-960-954-130-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2011 |
Περιγραφή
Είναι γνωστό ότι 10 με 12% των μαθητών παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες στον τομέα της μάθησης και της κοινωνικής συμπεριφοράς. Τα παιδιά αυτά μέχρι πρότινος περνούσαν στο περιθώριο της τάξης τους και έπαιρναν το απολυτήριο του δημοτικού σχολείου, το οποίο όμως δεν είχε ουσιαστικό αντίκρισμα.Τα τελευταία χρόνια σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο οι αρμόδιοι πολιτικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες και άλλοι φορείς έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους και την προσοχή τους στα παιδιά αυτά. Αυτό είχε ως συνέπεια να ωριμάζει και στον τόπο μας όλο και πιο πολύ η ιδέα της προσχολικής ενσωμάτωσης και της συνεκπαίδευσης όλων των παιδιών, με και χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες στο ίδιο σχολείο (inclusive school). 'Αλλωστε πολλά από τα παιδιά αυτά φοιτούν ήδη στα συνηθισμένα σχολεία αλλά, στις περισσότερες περιπτώσεις, χωρίς πρόγραμμα και συστηματική υποστήριξη.
Πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα στα κριτήρια με τα οποία θα αξιολογούνται η ποιότητα των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρει η πολιτεία, καθώς και το έργο των εκπαιδευτικών και των σχολείων θα περιλαμβάνεται και το τι κάνουν για τα παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες, ώστε να διασφαλίζεται η εφαρμογή του αξιώματος των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά.
Στο βιβλίο αυτό γίνεται προσπάθεια να καθοριστούν και να συζητηθούν βασικές αρχές, στρατηγικές και μοντέλα για:
α. Την αξιολόγηση των παιδιών, την εκτίμηση των δεξιοτήτων και καθορισμό των εκπαιδευτικών τους αναγκών
β. Την κατάλληλη ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση και διδακτική υποστήριξή τους
γ. Τον σχεδιασμό και την εκτέλεση προσαρμοσμένων υποστηρικτικών διδακτικών αλλά και προγραμμάτων
δ. Την εμπλοκή και το ρόλο των γονέων στην υποστηρικτική εργασία του σχολείου
ε. Τις προωθημένες τεχνικές, που χρησιμοποιούνται ή πρέπει να χρησιμοποιούνται, για την αντιμετώπιση των δυσκολιών των παιδιών στη γλώσσα και στα μαθηματικά
στ. Την οργάνωση και τη λειτουργία του ευρύτερου εκπαιδευτικού πλαισίου και των σχολικών μονάδων, προκειμένου οι ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|