Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
κερδίστε 1,68 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
013.9659 |
Βάρος : |
0.828 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
494 |
Barcode : |
9786185325862 |
|
ISBN : |
978-618-5325-86-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Στο παρόν εκπαιδευτικό βιβλίο:Αποδίδεται το περιεχόμενο της εξεταστέας ύλης του σχολικού βιβλίου με εκτενή και σχεδιαγραμματικό τρόπο.
Δίνονται οι απαραίτητες διευκρινίσεις για την καλύτερη κατανόηση της εξεταστέας ύλης.
Αναλύονται όλες οι ιστορικές πηγές του σχολικού βιβλίου.
Παρέχεται μεγάλος αριθμός πρόσθετων ιστορικών πηγών για εξάσκηση των μαθητών.
Παρατίθενται ερωτήσεις κατανόησης σε κάθε θεματική ενότητα.
Δίνονται χρονολογικοί πίνακες για καλύτερη εκμάθηση της ύλης.
Περιλαμβάνονται κριτήρια αξιολόγησης σε κάθε κεφάλαιο.
Μέσω των επαναληπτικών ερωτήσεων επιχειρείται η παροχή πρόσθετης βοήθειας στους μαθητές προκειμένου να αντιληφθούν τις αδυναμίες τους πριν τις εισαγωγικές εξετάσεις.
Μέσω των φωτογραφιών δίνονται παραστάσεις- εικόνες ιστορικών γεγονότων.
Παρατίθεται ενδεικτική βιβλιογραφία για την περαιτέρω εμβάθυνση και τον εμπλουτισμό γνώσεων.
Στο επίμετρο του βιβλίου δίνονται οι απαντήσεις όλων των ερωτήσεων και των κριτηρίων αξιολόγησης.
Συχνά αγοράζονται μαζί