Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ (ΖΗΤΗ)
κερδίστε 1,97 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
013.6769 |
Βάρος : |
0.493 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
240 |
Barcode : |
9789604319459 |
|
ISBN : |
960-431-945-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Το μάθημα της ιστορίας μπορεί να είναι για τους μαθητές μας αρκετά ανιαρό, αλλά μπορεί να γίνει ακόμα και ελκυστικό, αν προσπαθήσουμε εμείς οι διδάσκοντες να εμπλουτίσουμε τη διδασκαλία μας με νέες μεθόδους παρουσίασης και με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εποχής μας. Η απλή αφήγηση γεγονότων και η αξιοποίηση μόνο του σχολικού εγχειριδίου δεν θα ελκύσουν τους μαθητές και δεν θα ενεργοποιήσουν τη σκέψη και το ενδιαφέρον τους. Το σχολικό εγχειρίδιο ας είναι η αφόρμηση. Εξυπακούεται, βέβαια, πως ο διδάσκων πρέπει ο ίδιος να ελκύεται από το αντικείμενό του και να ενδιαφέρεται για την εξέλιξή του δοκιμάζοντας καινούργιους τρόπους για τη δουλειά του.Από τη σχολική χρονιά 2001-2002 ο τρόπος εξέτασης στο μάθημα της Ιστορίας έχει αλλάξει και καλούμαστε να επινοήσουμε θέματα, για εξάσκηση κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και για εξέταση κατά τις ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στο τέλος της, τέτοια που να αξιοποιούν τις πηγές της ιστορίας, κείμενα και εικονιστικό-φωτογραφικό υλικό. Το υλικό αυτό, αν χρησιμοποιηθεί για την παρουσίαση μιας διδακτικής ενότητας, κάνει πιο ενδιαφέρουσα την παράδοση του μαθήματος και εξασκεί τους μαθητές να εξάγουν μόνοι τους την πληροφορία από το παρατιθέμενο υλικό (παράθεμα), με τη βοήθεια, βέβαια, του καθηγητή τους.