close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ Α' ΤΟΜΟΣ




21,20 € 19,08 €
κερδίστε 2,12 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
005.0272
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
14x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
580
Barcode :
9789605583187
ISBN :
978-960-558-318-7
Ετος κυκλοφορίας :
1981

Περιγραφή

Με την ιστορία της Κινέζικης φιλοσοφίας ολοκληρώνεται η προσπάθεια του συγγραφέα Δημήτρη Κ. Βελισσαρόπουλου, που είχε στόχο να δώσει στους έλληνες αναγνώστες μια συστηματική εικόνα της γένεσης και της εξέλιξης του ανατολικού στοχασμού από τα αρχαιότερα χρόνια ως σήμερα. Ήδη πριν από έξι χρόνια κυκλοφόρησε η Ιστορία της Ινδικής φιλοσοφίας που συνάντησε πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον εκ μέρους του αναγνωστικού κοινού και ήδη κυκλοφόρησε σε δεύτερη έκδοση. Η Ινδία και η Κίνα θεωρούνται το λίκνο του στοχασμού της 'Απω Ανατολής, όπως ακριβώς και η Ελλάδα είναι το λίκνο του ρωμαϊκού, και στη συνέχεια του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Όσα φιλοσοφικά ρεύματα δημιουργήθηκαν στις υπόλοιπες ασιατικές χώρες, έχουν τις βάσεις τους είτε στην ινδική, είτε στην κινέζικη φιλοσοφία, εκτός μερικών πολύ λιγότερο σημαντικών εξαιρέσεων. Ο συγγραφέας Δ.Κ. Βελισσαρόπουλος αποσκοπεί στην πλήρωση του σοβαρότατου κενού στην ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με τη σκέψη της Ανατολής. Πιστεύει πώς η νέα αυτή γνωριμία θα διευρύνει τους ορίζοντες του έλληνα και μη γλωσσομαθούς αναγνώστη, που θα μπορεί πια να διαπιστώσει συγκεκριμένα και κατ’ αντιπαραβολή το πραγματικό νόημα της συμβολής της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας στην αποδέσμευση του ανθρώπινου πνεύματος. Ο πρώτος τόμος της Ιστορίας της κινέζικης φιλοσοφίας πραγματεύεται τη γένεση του σινικού στοχασμού τον ενδέκατο π.Χ. αιώνα και την εξελικτική πορεία του ως το δεύτερο π.Χ. αιώνα. Περίοδος δηλαδή μακρότατη, στη διάρκεια της οποίας δημιουργήθηκαν όλες οι κεντρικές φιλοσοφικές ιδέες και καθιερώθηκε οριστικά ο ιδιάζων, και για τον Ευρωπαίο, ίσως εξωτικός, τρόπος διατύπωσης της φιλοσοφικής αλήθειας στην Κίνα. Η κατάτμηση του έργου σε όσο το δυνατόν μικρότερες ενότητες μέσα στις μεγάλες και η προσπάθεια απλούστευσης της γλώσσας -πράγμα δύσκολο, όταν πρόκειται για φιλοσοφικές έννοιες- προκρίθηκαν για να διευκολύνουν την μελέτη του έργου.