Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΜΕΧΡ
κερδίστε 1,55 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
007.2679 |
Βάρος : |
0.388 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17χ12 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
399 |
|
ISBN : |
960-208-697-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Ο ιστορικός, κριτικός, καθηγητής της αρμονίας και συνθέτης Στέμαν, σ' αυτό του το έργο, διαρκώς διερωτάται τι είναι η μουσική, ποια θέση είχε στην κοινωνία, ποιες φόρμες ανέπτυξε, ποια προβλήματα αντιμετώπισε στην πορεία της και πώς επηρεάστηκε από την αρχιτεκτονική, τη ζωγραφική, αλλά και τις επιστήμες εν γένει. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι κάθε δημιουργός οφείλει να μελετήσει το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται μέσα σ' ένα "γενικό και ολοκληρωμένο πλαίσιο", αποφεύγοντας κάθε είδους μονομερείς θέσεις, οι οποίες θα τον απομάκρυναν από την πραγματικότητα και θα έκαναν ίσως το έργο του άκαιρο και ακατάληπτο. Επίσης, επειδή θεωρεί τη μουσική αναπόσπαστο υπαρξιακό στοιχείο όλων των λαών της γης, παρά τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν κατά τόπους, εποχές και βαθμό της πολιτιστικής τους εξέλιξης, οδηγείται στη μελέτη, ανάλυση και σύγκριση της κάθε είδους τεχνοτροπίας, απαλλαγμένος από προκαταλήψεις, σωβινιστικά κίνητρα αλλά και δογματισμούς.Πρόλογος: Δρόσος, Γεώργιος Ν. Εισαγωγή: Σιώψη, Αναστασία