Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΤΟΠΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
κερδίστε 2,65 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.1993 |
Βάρος : |
0.538 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
416 |
Barcode : |
9789600343922 |
|
ISBN : |
978-960-03-4392-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Η παρούσα εργασία είναι απόρροια μακρόχρονου προβληματισμού πάνω στη δυνατότητα της διδακτικής προσέγγισης του μαθήματος της Iστορίας σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Θίγονται ζητήματα σχετικά με το ρόλο του εκπαιδευτικού στην κατανόηση από μέρους των παιδιών των «πραγματικών» ιστοριών και τίθενται προβληματισμοί για την αναγκαιότητα ανάπτυξης της αίσθησης του χρόνου. Aκόμη, εξετάζεται η σημασία του πιαζετιανού μοντέλου για την κατανόηση των ιστορικών εννοιών, αλλά και η σπουδαιότητα των περιβαλλοντικών παραγόντων, μια και ο ρόλος του περιβάλλοντος, μέσα από την ιστορία του, συνεπικουρεί στην κατανόηση και ερμηνεία της ιστορικής δράσης του ανθρώπου. Eπιπλέον, υπογραμμίζεται ο ρόλος του ιστορικού παραδείγματος στην αναβίωση του παρελθόντος, καθώς και η συμβολή της τοπικής Iστορίας στην εξοικείωση των μαθητών με τη μεθοδολογία της ιστορικής έρευνας. Προβληματιστήκαμε ακόμη πάνω στο ζήτημα της πολιτισμικής κληρονομιάς και κατανόησης της ετερότητας, με την πεποίθηση ότι η ιστορική γνώση συμβάλλει στην ομαλή ένταξη παιδιών άλλης υπηκοότητας στο σχολικό περιβάλλον και στην κοινωνικοποίησή τους στο πλαίσιο της ενωμένης Ευρώπης και της πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης.Πέρα από τη θεωρητική κατάρτιση, προχωρήσαμε σε συγκεκριμένες διδακτικές προσεγγίσεις και δραστηριότητες με προγράμματα απασχόλησης, όπως «H ιστορία της πόλης μου», «Πλατεία με ιστορικό όνομα», «Eπαγγέλματα που πέρασαν στην Iστορία», «Παραδοσιακές καλλιέργειες», «Σκεύη διατροφής των προγόνων» κ.ά.
Συνεργάστηκαν οι: Αλίκη Καπνιά, Αθηνά Ξάφη, Αλεξάνδρα Παλαβάκη.