Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - 52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
κερδίστε 1,60 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.4326 |
Βάρος : |
0.5 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
245 |
Barcode : |
9789605862558 |
|
ISBN : |
978-960-586-255-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως:Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων;
Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο;
Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο;
Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο;
Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο;
Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες;
Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί;
Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων;
Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα;