close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ! (ΣΤΑΜΟΥΛΗ)




19,41 € 17,47 €
κερδίστε 1,94 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
019.3637
Βάρος :
0.496 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ14
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
300
ISBN :
978-960-351-722-1
Ετος κυκλοφορίας :
2007

Περιγραφή

Ο Bossidy και ο Charan σάς δείχνουν πώς να κατανοήσετε το πιο θεμελιώδες στοιχείο μιας οποιασδήποτε επιχείρησης: αν είναι ρεαλιστικό να βγάλετε τα λεφτά που ελπίζετε, στο παιχνίδι στο οποίο συμμετέχετε. Παρουσιάζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο τους -μία καινοτομία στο μάνατζμεντ γι' αυτή τη δεκαετία- σας καθοδηγούν στην ανάπτυξη μίας δυναμικής διαδικασίας που βασίζεται στην πραγματικότητα, ώστε να αντιμετωπίζετε τις ειδικές πλευρές της επιχείρησής σας με έναν ολιστικό τρόπο. Σας δείχνουν πώς να συνδέετε τους οικονομικούς στόχους που πρέπει να πετύχετε, τις εξωτερικές πραγματικότητες που αντιμετωπίζετε και τις εσωτερικές σας δραστηριότητες, όπως διαμόρφωση στρατηγικής, επιχειρησιακές τακτικές και επιλογή και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού.

Με βάση αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, θα αποκτήσετε εικόνα της πραγματικότητας και θα είστε σε θέση να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις: Αλλάζει ο τρόπος απόκτησης χρημάτων στην επιχείρησή μου και στη βιομηχανία γενικά; Ποιος κερδίζει στον τομέα της βιομηχανίας μου, ποιος χάνει και γιατί; Ποιος είναι ακριβώς ο τρόπος με τον οποίο οι νικητές κερδίζουν χρήματα; Εάν η επιχείρησή μου ανήκει στους νικητές, τι θα πρέπει να κάνω για να παραμείνω στην κορυφή; Αντιθέτως, εάν χρειάζεται να αλλάξω τους όρους του παιχνιδιού μου, τι είναι αυτό που θα πρέπει να κάνω συγκεκριμένα; Η επιχείρησή μου ανήκει σε μία αναπτυσσόμενη βιομηχανία ή όχι; Εάν όχι και εάν θέλω να παραμείνω στο παιχνίδι, πώς μπορώ να αλλάξω ή να παίξω καλύτερα από τους ανταγωνιστές μου; Κινείται η επιχείρησή μου αρκετά γρήγορα, ώστε να διαπιστώσει έγκαιρα και να μπορέσει να εκμεταλλευθεί τις ευκαιρίες ανάπτυξης που απορρέουν από αυτές τις αλλαγές;

Διαβάζοντας το βιβλίο, θα δείτε πώς ο Robert Nardelli της Home Depot, ο Jim McNerney της 3M, ο Dick Harrington της Thomson Corporation, ο Michael Wisbrun της KLM, ο Joseph Tucci της EMC και ο John Chambers της Cisco αντιμετώπισαν την πραγματικότητα. Είτε επρόκειτο για μια κρίση, είτε για μια ευκαιρία, όλοι έκαναν τις σωστέ