Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
κερδίστε 1,48 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
013.7680 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
344 |
|
Barcode : |
9789604560776 |
ISBN : |
978-960-456-077-6 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Τα "Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας" είναι ένα μάθημα ευχάριστο, συναρπαστικό και εξόχως μαγευτικό. ωστόσο ιδιαιτέρως απαιτητικό. Στο παρόν βιβλίο, λοιπόν, προσπαθήσαμε να μεθοδεύσουμε και να οργανώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προσεγγίσει ο/η μαθητής/-τρια ένα λογοτεχνικό έργο:- να αντλήσει γνώση και ευχαρίστηση
- να αποκτήσει πλούσιες αισθητικές εμπειρίες
- να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο οι συγγραφείς αναπτύσσουν το έργο τους
- να κατανοήσει τη διαφορετικότητα των εποχών ακόμα και στη λογοτεχνία
- να προβληματιστεί για τα κοινωνικά, ιστορικά, πολιτικά θέματα κάθε εποχής
- να εξελιχθεί σε έναν επαρκή αναγνώστη λογοτεχνικών έργων.
Προσπαθήσαμε να οργανώσουμε, λοιπόν, την προσέγγιση των κειμένων με έναν τέτοιο τρόπο, ώστε ο/η μαθητής/-τρια και να αντιληφθεί κάθε κείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου, αλλά και να κατανοήσει γενικότερα τον τρόπο προσέγγισης οποιουδήποτε λογοτεχνικού έργου. Γι' αυτό δόθηκε η εξής μορφή στο βιβλίο:
- σύντομο βιογραφικό σημείωμα του δημιουργού
- ένταξη του έργου μέσα στο κοινωνικό-ιστορικό γίγνεσθαι της εποχής
- στοιχεία για τις λογοτεχνικές σχολές, τις αφηγηματικές τεχνικές, τα αφηγηματικά είδη
- χωρισμός ενοτήτων και πλαγιότιτλοι
- τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιεί ο δημιουργός (γλώσσα, ύφος, αφηγηματικές τεχνικές ή στιχουργική επεξεργασία εφόσον πρόκειται για ποιητικό έργο, σχήματα λόγου)
- ολοκληρωμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου
- παράλληλα κείμενα
- συμπληρωματικές ερωτήσεις
Είναι ευνόητο, ασφαλώς, ότι κάθε αναγνώστης έχει τη δική του προσέγγιση στα λογοτεχνικά κείμενα και ότι δεν μπορεί να υπάρξει κανένας «μπούσουλας» στα συναισθήματα και στις σκέψεις του. Το βιβλίο αυτό είναι μια προσπάθεια να εκφράσουμε τις δικές μας "ανησυχίες" πάνω στο μεγάλο θέμα της κατανόησης της λογοτεχνίας είναι το παρόν πόνημα.