Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΗΠΟΣ ΧΑΡΙΤΩΝ
κερδίστε 6,47 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
008.0749 |
Βάρος : |
0.4 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
12x17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
392 |
Barcode : |
9789600507195 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
1997 |
Περιγραφή
Η παρουσία του Καισάριου Δαπόντε στην ΝΕΒ είναι πρέπον να γίνει με τον Κήπο Χαρίτων. Τον εκφράζει απολύτως, κατά γενική παραδοχή, και ως συγγραφέα και ως άτομο. Ο αναγνώστης το διαπιστώνει από δύο δεδομένα: από τον αυτοβιογραφικό χαρακτήρα του έργου, και από τον καθαρά εξομολογητικό τόνο του. Μια φωνή εντελώς νέα, και απροσδόκητη ακόμη, που έμεινε κρυμμένη για περισσότερο από αιώνα. Δεν αρκεί όμως αυτή η αναφορά στο κείμενο.Μια προσωπικότητα τόσο αμφιλεγόμενη, όσο αυτή του Δαπόντε, απαιτεί ειδικότερο χειρισμό στην Εισαγωγή, ώστε να ερμηνευθεί με ευθυβολία το πολυσήμαντο του έργου για την γνώση της εποχής. Για την επιτυχία του σκοπού αυτού, ο επιμελητής έκρινε, ότι έπρεπε να σκοπεύσει έναν εντελώς συγκεκριμένον στόχο: να αναζητήσει την τοποθέτηση του Δαπόντε μέσα στον αιώνα του Νεοελληνικού Διαφωτισμού. Για αυτό το ζητούμενο της Εισαγωγής, αισθάνθηκε την ανάγκη να απιστήσει στο καθιερωμένο για την ΝΕΒ σχήμα και να προσφύγει σε παλαιότερη δοκιμασμένη μορφή λόγου, τον Νεκρικό Διάλογο. Πιστεύει ότι για την περίπτωση η επιλογή στάθηκε επιτυχής.