Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
κερδίστε 1,00 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
007.0416 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17x24 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
114 |
|
Barcode : |
9602242116 |
ISBN : |
960-224-211-6 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
1990 |
Περιγραφή
Οι πόλεις χτίστηκαν για να σκοτώνουν τους ανθρώπους, έλεγε ο Τσαρλς Μπουκόβσκι. Κι έμεινε στις πόλεις.Ο κινηματογράφος είναι ένα πεδίο μάχης... έρωτας, μίσος, βία, δράση, θάνατος - με μια λέξη, συγκίνηση, έλεγε ο Σάμιουελ Φούλερ. Κι έμεινε στον κινηματογράφο.
Το πρόσχημα αυτού του κειμένου είναι η κατάθεση της εμπειρίας σε δυο κλειστά συστήματα -την πόλη και την κινηματογραφική αίθουσα- καταφύγια αγωνίας, που λειτουργούν αμφίδρομα. Κι ακόμα, μια προβληματική για τη συγγένεια της αρχιτεκτονικής με τον κινηματογράφο, που εκπορεύονται τόσο από τη σύνθετη σχέση "τέχνης"-επιστήμης-τεχνολογίας, όσο κι από την έννοια της διαφάνειας, μιας δηλαδή διφορούμενα κοινής γλώσσας της όρασης. Τέλος, είναι η αυθαίρετη, πλην έλλογη, προσέγγιση του αστ(υ)ικού χώρου μέσα από την κινηματογράφο, μια πρώτη προσέγγιση, που εστιάζει σ' εκείνο το σώμα ταινιών που αναδεικνύουν την πόλη όχι σαν μη αναγνωρίσιμο ντεκόρ, αλλά σαν τρισδιάστατο σύμπαν, σαν ένα σύστημα τόσο προστατευτικό, όσο κι επικίνδυνο, παραμορφωμένο από την επέμβαση της κινηματογραφικής μηχανής.