close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ




12,15 € 5,00 €
κερδίστε 7,15 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
009.2508
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
258
Barcode :
9789603090854
ISBN :
9603090859
Ετος κυκλοφορίας :
1993

Περιγραφή

"H κινηματογραφική με την ευρύτερη έννοια, εικόνα ως επικοινωνιακό σχήμα, αποτελεί το αντικείμενο μιας ιδιαίτερα προσεγμένης και πλούσιας σε υλικό έρευνας που πραγματοποίησε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ κατά τη διάρκεια μιας πενταετίας. Με τον εύγλωττο τίτλο "Κινούμενη εικόνα και καλλιτεχνική επικοινωνία" που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Δελφίνι (Αθήνα, 1993, 284 σελ., ο συγγραφέας εξετάζει τις επιπτώσεις τόσο της θεωρίας όσο και της ίδιας της πραγματικής ζωής της κινούμενης εικόνας στην καλλιτεχνική και γενικά στην ανθρώπινη επικοινωνία, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στη μακροιστορική αλλά και δομική ανάλυση της κινούμενης εικόνας σε σχέση με τον κοινωνικό δεσμό και τη δομή της κουλτούρας. Ως κοινωνικός δεσμός εννοείται εδώ εκείνος της εμπορευματοχρηματικής κοινωνίας, "στην οποία η παραγωγή και ανταλλαγή κειμένων έχει ενσωματωθεί οργανικά σ' αυτόν, περιστέλλοντας έτσι την απόλυτη κυριαρχία της απρόσωπης, οικονομικής εξάρτησης των ατόμων". Αναλύοντας σ' ένα πρώτο μέρος, τη φύση και τον ιστορικό χαρακτήρα της κινούμενης εικόνας (ως απόρροια εργασίας, καλλιτεχνικής επικοινωνίας και εμπορεύματος-συμβόλου), ο Γ.Π. παρουσιάζει στο δεύτερο μέρος, την εξέλιξη και τις μορφές της κινούμενης εικόνας, από την εμφάνιση του κινηματογράφου και την ανάδυση της τηλεόρασης μέχρι τις νέες μορφές της κάτω από το πρίσμα των νέων τεχνολογιών.

Ένα βιβλίο εμπεριστατωμένο που ανοίγει σε γνωστικά αντικείμενα παρθένα τουλάχιστον για την ελληνική βιβλιογραφία και που συνοδεύεται από μια κατατοπιστική πλούσια βιβλιογραφία με τις πλέον σύγχρονες θεωρητικές τοποθετήσεις".

Δημήτρης Τσατσούλης, περιοδικό "Νέα Κοινωνιολογία", τεύχος 19, φθινόπωρο 1994