Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ; ZAPPING ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ
κερδίστε 9,48 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
019.6508 |
Βάρος : |
0.297 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
239 |
Barcode : |
9789604005499 |
|
ISBN : |
978-960-400-549-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2010 |
Περιγραφή
Τελικώς, υπάρχει καλή Τηλεόραση; Κι αν ναι, ποιο είναι το πρότυπό της;Οι αποσπασματικές θεωρήσεις (και πρακτικές) δεν δίνουν πειστική απάντηση στις αιχμηρές - κάποτε και ανυπόκριτες κριτικές. Το ζητούμενο "πρότυπο" οφείλει να προκύψει από τη γενική αποδοχή του, δίχως αφορισμούς, λαμβάνοντας υπόψη και τις συνιστάμενες του Πολιτισμού και τις συνιστώσες της Παράδοσης, δημιουργώντας ένα πλαίσιο αρχών απαγκιστρωμένο από αφυδατωμένα ηθικά μοντέλα που επιβιώνουν με δογματικές αντιλήψεις.
Η Τηλεόραση είναι η ίδια η ζωή. 'Αλλοτε ως πλοηγός της, άλλοτε ως παρακολούθημά της, άλλοτε ως καθρέπτης της. Το πρόβλημα είναι στην ποιότητα του ειδώλου, καθώς το εύρος των δυνατών διαθλάσεων του κατόπτρου καθιστά δυσδιάκριτη την πραγματικότητα.
Έτσι, αν ο καλός Πολίτης είναι ο ενεργός Πολίτης, τότε ο παθητικός τηλεθεατής μεταβάλλεται εύκολα σε πολλαπλασιαστή αμφιλεγόμενων μηνυμάτων. Κι είναι αυτός που θεμελιώνει το μέλλον με την εικονική πραγματικότητα.
Την Τηλεόραση που θέλουμε τη φτιάχνουμε εμείς, με τις επιλογές που κρίνουμε πως μας αξίζουν...