Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ - ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
κερδίστε 2,12 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3262 |
Βάρος : |
0.45 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
244 |
Barcode : |
9786185494025 |
|
ISBN : |
978-618-5494-02-05 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Οι Κοινωνικές Ιστορίες αποτελούν μια σύγχρονη μέθοδο διδασκαλίας, η οποία μπορεί να βοηθήσει το παιδί με αυτισμό να κατανοήσει έννοιες και να μάθει να λειτουργεί με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο σε συγκεκριμένες περιστάσεις. Σύμφωνα με την Gray (1998), η οποία εμπνεύστηκε τη μέθοδο, «μια Κοινωνική Ιστορία είναι μια σύντομη ιστορία που έχει μια συγκεκριμένη μορφή και στοχεύει να περιγράψει με αντικειμενικό τρόπο μια συγκεκριμένη κατάσταση, ένα άτομο, μια ικανότητα, ένα γεγονός, μια έννοια». Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη του έργου τους και της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά και σε γονείς και θεραπευτές οι οποίοι ασχολούνται με την εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό και μπορούν να αξιοποιήσουν τις Κοινωνικές Ιστορίες.Το βιβλίο αποτελείται από τις παρακάτω ενότητες:
Στην πρώτη ενότητα παρουσιάζεται αναλυτικά το επιστημονικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο στηρίχτηκε η δημιουργία των Κοινωνικών Ιστοριών, οι οποίες είναι μια εκπαιδευτική παρέμβαση κυρίως για παιδιά με αυτισμό με στόχο τη βελτίωση των κοινωνικών τους δεξιοτήτων.
Ειδικότερα με βάση τη θεωρία της Gray (1998) αναφέρεται η σημασία της διδασκαλίας των Κοινωνικών Δεξιοτήτων, εξηγείται τι είναι οι Κοινωνικές Ιστορίες ως επιστημονική μέθοδος, ο τρόπος ανάπτυξης και διδασκαλίας των Κοινωνικών Δεξιοτήτων των παιδιών με αυτισμό, οι στόχοι και το περιεχόμενο μιας Κοινωνικής Ιστορίας. Εξηγείται ο τρόπος χορήγησης και η αξιοποίηση τους στο σχολείο, αλλά και σε άλλα πλαίσια εκτός σχολείου, καθώς και η χρησιμότητα και η αποτελεσματικότητα τους.
Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται αναλυτικά Κοινωνικές Ιστορίες σε γραπτό και οπτικοποιημένο υλικό, οι οποίες αφορούν στην αυτογνωσία των παιδιών με αυτισμό, τη συμπεριφορά τους στο σχολείο, το σπίτι, τις φιλικές τους σχέσεις και τη σωματογνωσία τους.