Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
κερδίστε 1,39 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3407 |
Βάρος : |
0.27 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
144 |
Barcode : |
9789604994915 |
|
ISBN : |
978-960-499-491-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2024 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό καλύπτει το θεωρητικό πλαίσιο της κοινωνικής εργασίας με ομάδες και επιδιώκει να συνεισφέρει στον σχεδιασμό και την εφαρμογή ομαδικών παρεμβάσεων στον χώρο της εκπαίδευσης που να αποκρίνονται με επάρκεια σε ανάγκες πρόληψης και έγκαιρης αντιμετώπισης ιδιαίτερων γεγονότων και δυσκολιών.Περιγράφονται και αναλύονται όροι που αποσκοπούν να συμβάλουν στην αντίληψη της ομάδας. Στην αναγνώριση και κατανόηση της δυναμικής ως έννοιας και ως διαδικασίας, η οποία επιδρά καταλυτικά στην επίτευξη των στόχων μιας ομάδας. Καταδεικνύει την αναπόσπαστη σχέση μεταξύ θεωρίας και πράξης, ενώ οι έννοιες και οι αρχές της πρακτικής απεικονίζονται με παραδείγματα από διαφορετικές ομάδες μαθητών/τριών σε διαφορετικά σχολικά περιβάλλοντα. Η παρουσίαση παραδειγμάτων ενισχύει σημαντικά τις γνώσεις αναφορικά με τη λειτουργία των ομάδων, τη διαδικασία μέσα από την οποία τα μέλη υιοθετούν συγκεκριμένους ρόλους, προτείνοντας λειτουργικούς τρόπους διαχείρισης.
Απευθύνεται σε προπτυχιακούς/ές και μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές και φοιτήτριες κοινωνικής εργασίας, σε σχολικούς/ές κοινωνικούς/ές λειτουργούς, σε εκπαιδευτικούς που δεν σταματούν να αναζητούν τρόπους προσέγγισης των μαθητών και μαθητριών τους, αλλά και σε γονείς που αναζητούν αδιάκοπα ευκαιρίες να μαθαίνουν μαζί με τα παιδιά τους.