close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ




28,86 € 5,00 €
κερδίστε 23,86 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
002.0344
Βάρος :
0.68 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
14x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
512
Ετος κυκλοφορίας :
1991

Περιγραφή

Περιγραφή
Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, που αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους. Οι αναλύσεις και τα επιχειρήματα τεκμηριώνονται με πλήθος εμπειρικών στοιχείων και πλούσιες βιβλιογραφικές παραπομπές.

Περιεχόμενα
Ιστορικός χρόνος και κοινωνικά πλαίσια: Ολοκληρωτισμός και παρακμή του σύγχρονου καπιταλισμού, Η κοινωνία της μάζας
Μορφολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας: Ιστορική εξέλιξη, Πολιτική οικονομία, Ο κρατικός παράγοντας, Γραφειοκρατικοί οργανισμοί, Η διαδικασία της πολιτιστικής παραγωγής
Ανάλυση περιεχομένου: Θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις, Τα μηνύματα
Ο Κοινωνικός ρόλος των ΜΜΕ: Το ζήτημα των επιδράσεων, Η κουλτούρα της μάζας, Μηχανισμοί ταξικής κυριαρχίας
Η συνέχεια της ιστορίας: Η κοινωνία της πληροφόρησης
Επίλογος: Το σοσιαλιστικό όραμα
Βιβλιογραφία