Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΛΕΞΙΚΟ ΑΓΓΛΙΚΟ BUSINESS -ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
κερδίστε 20,00 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
015.1419 |
Βάρος : |
1.2 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
22χ14 |
Εξώφυλλο : |
Σκληρό |
|
Σελίδες : |
986 |
Barcode : |
9789607012883 |
|
ISBN : |
978-960-7012-88-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Το παρόν λεξικό "Οικονομικών και Επιχειρησιακών Όρων" αποτελεί απαραίτητο εγχειρίδιο για όσους απασχολούνται στο χώρο των επιχειρήσεων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καθώς και για φοιτητές και ακαδημαϊκούς. Το λεξικό επικεντρώνεται στους ακόλουθους τομείς: Επικοινωνία, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Λογιστική, Ψυχολογία καταναλωτή, Λιανικό Εμπόριο, Τεχνολογία Πληροφορικής και Ίντερνετ. Η συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων βασίστηκαν στην ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία των συγγραφέων=The current dictionary of "Economic and Business Terms" constitutes an essential tool for the people accupied in the field of business in the private and in the public sector, as well as for students and academics. The dictionary focuses on the following areas: Communication, Marketing, Advertising, Public Relations, Accounting, Consumer Behavior, Retailing, Information Technology and Internet. The collection and processing of the information were based on the academic and research experience of the authors.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|