Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΛΥΣΙΑΣ ΥΠΕΡ ΜΑΝΤΙΘΕΟΥ
κερδίστε 2,00 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
013.9102 |
Βάρος : |
0.565 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
18x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
427 |
Barcode : |
9789606121531 |
|
ISBN : |
978-960-612-153-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
Βιβλία για το διδαγμένο κείμενο της Β' και Γ' τάξης του Λυκείου που αφορούν το μάθημα των αρχαίων ελληνικών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης υπάρχουν αναμφίβολα πλείστα. Έτσι, ίσως ακόμη ένα να μην αποτελεί το εφαλτήριο για κάποιο μαθητή ή φιλόλογο να ανατρέξει στις σελίδες του παρόντος βιβλίου.Το σημαντικό όμως στοιχείο που έρχεται αναντίρρητα να το ξεχωρίσει από το σύνολο των βιβλίων που υπάρχουν είναι το περιεχόμενο και η στοχοθεσία του παρόντος έργου για τον Λυσία και τα αρχαία.
Ως προς το περιεχόμενο είναι αξιοσημείωτη η καλοδουλεμένη μετάφραση που με σεβασμό στο αρχαίο κείμενο δεν χάνει τη γλαφυρότητα και το ζωηρό ύφος ενός δικανικού λόγου. Αφετέρου, ο πλούτος των ερμηνευτικών σχολίων και η πλήρης ανάλυση του ιστορικού και κοινωνικοπολιτικού πλαισίου εκφώνησης του Υπέρ Μαντιθέου λόγου καλλιεργούν πέρα από την σφαιρική γνώση και την κριτική ικανότητα του μαθητή, μυώντας τον στην Αθήνα της τότε εποχής.
Το ακόμα όμως σημαντικότερο που εκπηγάζει από τα παραπάνω αφορά την καλλιέργεια και εμβάθυνση του μαθητή στην ερμηνεία του αρχαίου λόγου, αποκτώντας πέρα από την ικανότητα να τοποθετείται ολοκληρωμένα στις σύνθετες ερμηνευτικές ερωτήσεις των αρχαίων ελληνικών της Γ' Λυκείου και την σύλληψη του αρχαίου κειμένου ως ολότητα με ουσία και βάθος πέρα από μια στείρα φορμαλιστική αντιμετώπιση