Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
κερδίστε 1,49 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Μαθαίνουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο; Τι συμβαίνει όταν μικρές ή μεγάλες δυσκολίες αρχίζουν να εμποδίζουν τη σχολική πρόοδο του παιδιού; Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι εκπαιδευτικοί και πώς οι γονείς του; Τι σημαίνει «μαθαίνουμε αλλιώς» όταν αντιμετωπίζουμε μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες;Σε αυτά και άλλα ερωτήματα επιχειρεί να δώσει απαντήσεις το βιβλίο αυτό, το οποίο πραγματεύεται τη σχολική συμπεριφορά και τη μάθηση που εμποδίζεται λόγω ειδικών ή γενικευμένων μαθησιακών δυσκολιών, ή λόγω νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Συμμετέχουν ειδικοί από τους χώρους της ιατρικής, της ψυχολογίας και της παιδαγωγικής, με σκοπό να υποστηρίξουν από κοινού τη σχολική μάθηση όταν αυτή εμποδίζεται. Περιγράφουν κάθε τύπο μαθησιακής δυσκολίας ως προς τα κύρια χαρακτηριστικά της και προσφέρουν κατευθύνσεις και βασικές οδηγίες για την υποστήριξη της μάθησης με διαφοροποιημένες πρακτικές στο σχολείο και στο σπίτι.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, γιατρούς, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και γονείς, επιδιώκοντας να συνεισφέρει στη μεταξύ τους συνεργασία, με κοινή γλώσσα και κατεύθυνση, όταν το παιδί δυσκολεύεται να προοδεύσει στο σχολείο. Γιατί όταν εντοπίζουμε έγκαιρα τις δυσκολίες και όταν συνεργαζόμαστε έγκυρα, δίνουμε στο παιδί την ευκαιρία να μάθει και αλλιώς!
Επιστημονική επιμέλεια: 'Αρτεμις Τσίτσικα, Ντορέττα Αστέρη, Ευθαλία Τζίλα