Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΑΘΕ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ
κερδίστε 2,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Στο βιβλίο αυτό δίνεται έμφαση στη σύνδεση μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων και διδακτικών πρακτικών σχετικά με την τεχνολογικά υποστηριζόμενη, δομημένη, συνεργατική και παιγνιώδη μάθηση. Για το σκοπό αυτό, το βιβλίο παρέχει στον αναγνώστη:- ένα κατάλληλο, περιεκτικό και ξεκάθαρα διατυπωμένο θεωρητικό υπόβαθρο, απαραίτητο για τη σχεδίαση και υλοποίηση διδακτικών σεναρίων, καθώς και προδιαγραφών ποιότητας εκπαιδευτικού λογισμικού
- συγκεκριμένες μεθοδολογίες υλοποίησης των παραπάνω θεωρητικών προσεγγίσεων στη σχολική τάξη
- σαφείς μεθοδολογίες συνεργατικής σχεδίασης παιγνιωδών ψηφιακών έργων
- μεθόδους και εργαλεία με τα οποία μπορεί να υποστηριχθεί τεχνολογικά, η δομημένη συνεργατική μάθηση
- μια σειρά από πλούσια παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων -είκοσι σενάρια- τα οποία είναι δοκιμασμένα σε πραγματικές τάξεις και εμπνέονται από το θεωρητικό υπόβαθρο, τις μεθοδολογίες και ορισμένα από τα ψηφιακά εργαλεία που προαναφέρθηκαν. Τα σενάρια αυτά αφορούν σε βασικές έννοιες και θεματικές της Αγωγής Υγείας στην εκπαίδευση.
Το βιβλίο απευθύνεται σε: (α) φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, (β) φοιτητές άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων που παρακολουθούν μαθήματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, (γ) εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να σχεδιάζουν εκπαιδευτικά σενάρια με βάση την τεχνολογικά υποστηριζόμενη, δομημένη, συνεργατική και παιγνιώδη μάθηση.
Συχνά αγοράζονται μαζί