Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
κερδίστε 10,95 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2665 |
Βάρος : |
2.816 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
28χ22 |
Εξώφυλλο : |
Σκληρό |
|
Σελίδες : |
729 |
Barcode : |
9789604021727 |
|
ISBN : |
960-402-172-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
"Έχω παρατηρήσει ότι πολλά παιδιά συγχέουν το τετράγωνο με το ρόμβο. Πώς θα μπορούσα να τα βοηθήσω να ξεπεράσουν αυτή την παρανόηση;""Πώς θα μπορούσα να ενσωματώσω τα κομπιουτεράκια στη δουλειά μου στην αριθμητική και στην επίλυση προβλημάτων;"
"Η τάξη μου δεν τα πάει καλά με την προπαίδεια. Τι να κάνω;"
"Η αξιολόγηση της δουλειάς των παιδιών με προβληματίζει. Πώς θα μπορούσα να οργανώσω τις πρακτικές αξιολόγησης ώστε να μην περιορίζομαι σε έναν βαθμό - μέσο όρο και μόνο;"
"Υπάρχει τρόπος να εντάξω όλα τα παιδιά στο μάθημα των μαθηματικών;"
Πώς μπορώ να εντοπίσω αξιόπιστες πηγές δραστηριοτήτων στο Διαδίκτυο;"
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που ενδεχομένως βασανίζουν αρκετούς εκπαιδευτικούς. Δύσκολα θα ισχυριστεί κανείς ότι υπάρχει μία και μόνη απάντηση σε ανάλογου τύπου ερωτήματα. Ένα σημαντικό βοήθημα θα ήταν η ύπαρξη πηγών απ' όπου ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να αντλεί υλικό για να εμπλουτίζει το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθηματικών αλλά και για να προβληματίζεται αναφορικά με συγκεκριμένες διδακτικές πρακτικές και επιλογές. Το βιβλίο αυτό είναι αναμφισβήτητα μια τέτοια πηγή. Με θεωρητικό μέρος που μπορεί να ικανοποιήσει τις αναζητήσεις των εκπαιδευτικών και με μια πλούσια συλλογή από δραστηριότητες και υλικά για όλο το φάσμα του αναλυτικού προγράμματος των μαθηματικών για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο, έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία του χώρου της Διδακτικής των Μαθηματικών στην Ελλάδα. Είναι ένα βιβλίο που θα βρει εύκολα και άξια μια θέση όχι στη βιβλιοθήκη μα πάνω στο γραφείο κάθε εκπαιδευτικού.