Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
κερδίστε 1,60 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
067.4320 |
Βάρος : |
0.403 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
20x28 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
120 |
Barcode : |
9789606123849 |
|
ISBN : |
978-960-612-384-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς που θέλουν να προσεγγίσουν με σύγχρονο τρόπο τα Μαθηματικά.Η παρούσα έκδοση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, σε μαθητές/τριες και τους γονείς τους και γενικά σε όσους επιθυμούν να προσεγγίσουν με σύγχρονο τρόπο τα Μαθηματικά του Δημοτικού. Σκοπός του γράφοντος είναι να «κάνουμε» Μαθηματικά με κατανόηση. Ολόκληρο το υλικό χωρίζεται σε δύο μέρη.
Στο πρώτο μέρος περιλαμβάνεται το θεωρητικό πλαίσιο που τεκμηριώνει και στοιχειοθετεί τη σύγχρονη διδακτική αντίληψη για τη μάθηση και τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Θεωρήθηκε απαραίτητο σε αυτό το πρώτο μέρος να αναπτύξουμε το θεωρητικό υπόβαθρο, για να μπορέσουμε στη συνέχεια να περάσουμε στο δεύτερο μέρος, σε διδακτικές προτάσεις υλοποίησης αυτού του θεωρητικού πλαισίου.
Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται Διδακτικές Προτάσεις. Οι μαθηματικές αυτές δραστηριότητες είναι ταξινομημένες, ανάλογα με την τάξη του δημοτικού σχολείου στην οποία απευθύνονται. Το καινούργιο στοιχείο το οποίο κομίζουν οι διδακτικές μας προτάσεις, εκτός από το ότι βασίζονται σε μαθηματικές δραστηριότητες σύμφωνες με τη σύγχρονη διδακτική αντίληψη, είναι ο τρόπος ανάπτυξης και παρουσίασής τους. Σύμφωνα με την άποψη επιστημόνων της σύγχρονης διδακτικής των μαθηματικών, δύο είναι οι θεμέλιοι λίθοι μιας εξελικτικής - εποικοδομητικής διδασκαλίας των μαθηματικών: Η εμπλοκή σε ένα γνήσιο πρόβλημα κι η ακόλουθη διεξαγωγή μαθηματικού διαλόγου. Γύρω από αυτούς τους δύο πυλώνες εξελίσσεται η ανάπτυξη κι η παρουσίαση των διδακτικών μας προτάσεων.
Συχνά αγοράζονται μαζί