close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΕΝΕΡΓΕΙΑ- ΙΣΧΥΣ




18,25 € 16,43 €
κερδίστε 1,83 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
012.4754
Βάρος :
0.367 kg
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
178
Barcode :
9789603192282
ISBN :
960-319-228-7
Ετος κυκλοφορίας :
2002

Περιγραφή

(...)Το βιβλίο αποτελείται από τρία τεύχη. Κάθε τεύχος χωρίζεται σε δύο μέρη.

Το Α'' Μέρος είναι κοινό και για τα τρία τεύχη και περιλαμβάνει τρία κεφάλαια:

Την εισαγωγή, όπου αναφέρονται λίγα για την ιστορία της Τεχνολογίας και τη θέση του μαθήματος σε σχέση με τον Τεχνολογικό κόσμο που μας περιβάλλει.

Τη γραπτή εργασία. Στο κεφάλαιο αυτό δίδεται το γενικό πλαίσιο μιας γραπτής εργασίας που πρέπει να συνοδεύει μια κατασκευή, επισημαίνοντας και σχολιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους διάφοροι μαθητές αντιμετώπισαν τα στάδια του τμήματος αυτού της εργασίας τους.
Την κατασκευή. Στο κεφάλαιο αυτό επισημαίνονται τα κριτήρια μιας κατασκευής που πληροί τους στόχους του μαθήματος και δίνονται παραδείγματα για το πώς αντιμετώπισαν οι μαθητές διάφορα κατασκευαστικά προβλήματα.

Το Β'' Μέρος διαφέρει σε κάθε τεύχος και περιλαμβάνει έναν αριθμό από εργασίες με τις οποίες μαθητές από διάφορα σχολεία συμμετείχαν στις ετήσιες εκθέσεις που προανέφερα ή ήταν εργασίες μαθητών των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην συγγραφική ομάδα του βιβλίου.

Κατά τη συγγραφή του βιβλίου έγινε προσπάθεια ώστε οι εργασίες που παρουσιάζονται να αντικατοπτρίζουν το πνεύμα και το ύφος των μαθητών που τις εκπόνησαν. Εντούτοις σε πολλά σημεία έγιναν παρεμβάσεις, κυρίως στη μορφοποίηση των κειμένων και τον εμπλουτισμό τους με διάφορες φωτογραφίες. Η ανάγκη παρουσίασης στο βιβλίο, όσο το δυνατό, περισσοτέρων παραδειγμάτων μαθητικών εργασιών μας οδήγησε στο να παρουσιάσουμε σε περίληψη μερικές από αυτές, κυρίως τις πολυσέλιδες. Μερικές περιλήψεις εργασιών, που παρουσιάζονται στο βιβλίο, έγιναν από τους ίδιους μαθητές - κατασκευαστές και συνόδευαν τα έργα τους στις Εκθέσεις Μαθητικών Κατασκευών.

Τα παραδείγματα των μαθητικών εργασιών, που παρουσιάζονται, δεν αποτελούν υποδείγματα τα οποία θα έπρεπε να ακολουθήσουν οι μαθητές στη γραπτή τους εργασία ή στην κατασκευή. Τα παραδείγματα αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως ερεθίσματα που θα ενεργοποιήσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα κάθε μαθητή - αναγνώστη και θα τον οδηγήσουν σε λύσεις που ο ίδιος θα δώσει σε πολλά προβλήματα που θα συναντήσει κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
(απο τον προλογο..)