Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
κερδίστε 9,20 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.3257 |
Βάρος : |
2.763 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
29χ22 |
Εξώφυλλο : |
Σκληρό |
|
Σελίδες : |
938 |
Barcode : |
9789602099254 |
|
ISBN : |
960-209-925-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ.Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση.
Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της αξίας για τον πελάτη, το μάρκετινγκ με τη βοήθεια βάσεων δεδομένων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα δίκτυα αξίας, τα υβριδικά κανάλια, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, και οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, δεν υπήρχαν στο λεξιλόγιο του μάρκετινγκ εκείνη την εποχή. Οι επιχειρήσεις πουλάνε τώρα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από πολλά διαφορετικά άμεσα και έμμεσα κανάλια. Η μαζική διαφήμιση δεν είναι πια τόσο αποτελεσματική όσο ήταν στο παρελθόν. Οι εταιρείες δοκιμάζουν νέες μορφές επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ εμπειριών, το ψυχαγωγικό, και το μεταδοτικό μάρκετινγκ. Ολοένα και περισσότερο, είναι οι ίδιοι οι πελάτες που λένε στις εταιρείες τα είδη των προϊόντων που θέλουν και πότε, πού, και πώς θέλουν να τα αγοράσουν