close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΜΙΚΡΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΑΝΟΥ 7-12 ΕΤΩΝ




16,00 € 14,40 €
κερδίστε 1,60 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
119.0024
Βάρος :
0.382 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x25
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
162
Barcode :
9786185423438
ISBN :
978-861-85423-438
Ετος κυκλοφορίας :
2019

Περιγραφή

Στο πεδίο της Μουσικής Εκπαίδευσης αναδύεται τα τελευταία χρόνια η στροφή της διδακτικής πρακτικής από την εκτέλεση (performance-based pedagogy) στη σύνθεση (composition-based pedagogy). Το παρόν βιβλίο βασίζεται σε Διπλωματική Εργασία η οποία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Μουσικές Τέχνες" του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επιχειρεί να καλύψει εν μέρει το κενό πρακτικής το οποίο εντοπίζεται ως προς την διδασκαλία της σύνθεσης στην οργανική διδασκαλία και να εκκινήσει έναν διάλογο για τον εκ νέου προσδιορισμό των στόχων και των μεθόδων της διδακτικής του πιάνου, διερευνώντας τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να πραγματοποιηθεί η διδασκαλία της μουσικής σύνθεσης σε μαθητές πιάνου από 7 έως 12 ετών. Σκοπός του βιβλίου είναι η εισήγηση ενός πλαισίου διδασκαλίας της μουσικής σύνθεσης στο μάθημα του πιάνου το οποίο περιλαμβάνει προτάσεις για το περιεχόμενο της διδασκαλίας και για τις ενδεδειγμένες διδακτικές πρακτικές, όπως αυτές προκύπτουν από την κριτική θεώρηση τόσο των πορισμάτων σχετικών ερευνών, όσο και προτεινόμενων διδακτικών μοντέλων για τη γενική μουσική εκπαίδευση και την ομαδική οργανική διδασκαλία. Περιλαμβάνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνητικών και πρακτικών πηγών οι οποίες αφορούν ζητήματα σχετικά με τη διδασκαλία της μουσικής σύνθεσης, όπως ο ρόλος του εκπαιδευτικού, η σχέση της δημιουργικότητας με τη σύνθεση, η χρήση της σημειογραφίας και ο ρόλος της αξιολόγησης. Τέλος, με βάση τις αρχές του προτεινόμενου πλαισίου διδασκαλίας, παρατίθενται πρωτότυπες ενδεικτικές δραστηριότητες μουσικής σύνθεσης στο μάθημα του πιάνου.