Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
κερδίστε 1,10 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2107 |
Βάρος : |
0.337 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
222 |
Barcode : |
9789600111798 |
|
ISBN : |
978-960-01-1179-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Η συζήτηση και οι αντιπαραθέσεις γύρω από το νέο μεταρρυθμιστικό εγχείρημα της «διαθεματικότητας» κυριαρχούν στον εκπαιδευτικό χώρο. Οι κυρίαρχες πολιτικές δυνάμεις, που στήριξαν τα νέα διαθεματικά προγράμματα σπουδών, υποστηρίζουν ότι αυτά είναι η κατάλληλη απάντηση στις απαιτήσεις της «κοινωνίας της γνώσης» και της «πληροφορίας» και η σημαντικότερη προσπάθεια για να ξεπεράσει το ελληνικό σχολείο το «διδακτισμό» και το «φορμαλισμό» που το κατατρέχει από την ίδρυσή του. Το συλλογικό αυτό βιβλίο δείχνει ότι τα νέα προγράμματα και βιβλία αναπαράγουν το διδακτισμό και το φορμαλισμό του ελληνικού σχολείου, αυξάνοντας ταυτόχρονα ακόμη περισσότερο τον ταξικό του χαρακτήρα, καθώς, λόγω αυξημένων απαιτήσεων της νέας ύλης, δείχνουν νωρίτερα την έξοδο του σχολείου στα παιδιά από τα λαϊκά στρώματα που οι γονείς δεν μπορούν να τα βοηθήσουν με τα μαθήματα ή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καταφύγουν στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα μαθήματα. Πρόκειται για μια πρώτη συλλογική προσέγγιση του ζητήματος, που οριοθετεί την κριτική των νέων προγραμμάτων και βιβλίων, όχι μόνο στο εκπαιδευτικό αλλά και στο πολιτικό πεδίο.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|