close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΝΙΚΟΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ-ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠ.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤ.ΠΡΑΞΗ




38,81 € 34,93 €
κερδίστε 3,88 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
003.2709
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
615
Barcode :
9789603337454
ISBN :
978-960-333-745-4
Ετος κυκλοφορίας :
2013

Περιγραφή

...Ως μαθητές, είχαμε ζήσει το γλωσσικό ζήτημα και βρισκόμαστε σε σύγχυση. Ο διευθυντής μας στο Δημοτικό απαγόρευε να φέρνομε στο σχολείο τα βιβλία της δημοτικής, ενώ σε άλλα σχολεία γινόταν το αντίθετο. Στο Γυμνάσιο, η χρήση της μίας ή της άλλης γλώσσας, γινόταν ανάλογα με τη νοοτροπία του φιλόλογου καθηγητή. Έτσι, με την αλλαγή του φιλόλογου καθηγητή, είτε εντός του έτους, είτε στην αλλαγή της τάξης, ήμαστε υποχρεωμένοι να καταβάλλουμε προσπάθεια προσαρμογής στη νέα κατάσταση, με αποτέλεσμα να μη μάθουμε ούτε τη δημοτική, ούτε την καθαρεύουσα. Καλός μαθητής ήταν εκείνος που μπορούσε να απομνημονεύσει τα μάθημα της ημέρας και να το απαγγείλει στο δάσκαλο ή καθηγητή. Με το πνεύμα αυτό και την παραδοσιακή νοοτροπία- ο δάσκαλος να μιλεί, ο μαθητής να ακούει, να απομνημονεύει για να τα πει όλα "νεράκι", ο νέος δάσκαλος, ήταν αδύνατο να αλλάξει τακτική και να δημιουργήσει παιδαγωγική ατμόσφαιρα στην τάξη του...(Dr. Νικόλαος Β. Πετρουλάκης) Το βιβλίο αποσκοπεί στην μελέτη της εξέλιξης και διαμόρφωσης της Εκπαιδευτικής Πολιτικής παρουσιάζοντας το ιδεολογικό υπόστρωμα, όπως ερμηνεύεται από τα υποκείμενα, τους εκπαιδευτικούς συντελεστές. Η βιογραφία του Ν. Πετρουλάκη εκκινεί από την σχέση του με την εκπαίδευση και την πολιτική. Με συνεντεύξεις και αξιοποίηση αρχειακού υλικού επιχειρήθηκε η ερμηνεία των πολιτικών που εφαρμόζονται στην εκπαίδευση και της σχέσης τους με το κράτος, την κοινωνία και την εκπαιδευτική κοινότητα. Η βιογραφική ανάλυση, ως διερεύνηση των σταδίων ζωής του βιογραφούμενου εκπαιδευτικού, λειτουργεί ως παραδειγματικός λόγος μέσα από τον οποίο αναδεικνύονται τα εκπαιδευτικά γεγονότα, ως συμβάντα στη χωρο-χρονική συγκυρία, ώστε και συμβολικά να ορίζεται μια μεταβαλλόμενη εκπαιδευτική πραγματικότητα, η οποία ερμηνεύεται και καθορίζει την Εκπαιδευτική Πολιτική.