Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ (Νο 8)
κερδίστε 0,53 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.3662 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
12x17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
72 |
|
Barcode : |
9789603824374 |
ISBN : |
9603824372 |
Περιγραφή
«Το μίλημα είναι ένας τρόπος πραγμάτωσης της ακρόασης, η έκφραση είναι η εκδήλωση του υπάρχοντος υπό τη μορφή της πραγμάτωσης με τους όρους της ανθρώπινης φύσης.Ο ακροατής δεν είναι ένας τελικός παθητικός αποδέκτης. Δεν είναι, παρά μόνο κατά το δυαδικό του ρόλο, ένας από δύο όρους. Στην ουσία του λειτουργεί στη διπολική ολοκλήρωση με το ρόλο τού αποδέκτη της δυνατότητας έκφρασης. Η ίδια του η ακρόαση είναι μετοχή στην έκφραση, γιατί την κάνει να υπάρχει, είναι στ' αλήθεια δημιουργική της.
Ο ρόλος λοιπόν του ακροατή ενός ομιλητή είναι δυνατός γιατί αυτός ο ακροατής είναι μορφή του ομιλητή. Η έκφραση είναι δυνατή επειδή είναι υπαρκτή, και στ' αλήθεια υπαρκτό και δυνατό αποτελούν μια διπολική κατάσταση.
Η αφετηρία της έκφρασης είναι η ακρόαση και ο ομιλητικός άνθρωπος συνεχίζει τον ακροαστικό, όχι αναγκαστικά με τον όρο ενός παρόντος. Η έκφραση δεν έχει χρόνο, παροντικό ή όχι, ο χρόνος και οι διαστάσεις του δεν τη δεσμεύουν, είναι ύστερος τρόπος θέασής της και αντίληψης του κόσμου, οικείος της μόνο επειδή αυτή τον δημιουργεί με την αλφαβητική γραφική μορφή της».
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|