Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 1ΒΑΘΜΙΑΣ
κερδίστε 0,99 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2108 |
Βάρος : |
0.282 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
23χ16 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
147 |
Barcode : |
9789603436881 |
|
ISBN : |
960-343-688-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2003 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό συνιστά μια εμπειρική έρευνα που στοχεύει στην αντιπαραβολή, σύγκριση και συσχετισμό των πορισμάτων που προκύπτουν για το έργο του Διευθυντή της σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τα πορίσματα άλλων δύο ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από τη συγγραφέα.Φιλοδοξεί, με τα πρωτογενή δεδομένα που καταθέτει, να παρουσιάσει τη σημασία και τη σπουδαιότητα του έργου του Διευθυντή σχολικής μονάδας στην αρμονική και αποτελεσματική λειτουργία της, καθώς επίσης και την επιτακτική ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης του θέματος, κάτι που απουσιάζει από την ελληνόγλωσση παιδαγωγική βιβλιογραφία. Τα πορίσματα της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν έναυσμα και κίνητρο ώστε οι Διευθυντές σχολικών μονάδων να αναζητήσουν και να επιδιώξουν την ποιότητα στο έργο που παρέχουν και να διεκδικήσουν αυτά που απουσιάζουν από την εκπαίδευση και την επιμόρφωσή τους. Τα πορίσματα αυτά σε συνδυασμό με το σύντομο θεωρητικό άξονα που τα πλαισιώνει θα μπορούσαν τέλος, να αξιοποιηθούν και από άλλους που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με την Οργάνωση και τη Διοίκηση της σχολικής μονάδας και της εκπαίδευσης γενικότερα.