Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ - Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΡΥΛΛΙΑΝΟΥ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ
κερδίστε 1,27 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
005.5467 |
Βάρος : |
0.221 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
148 |
Barcode : |
9789602673805 |
|
ISBN : |
978-960-267-380-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2020 |
Περιγραφή
Ο Λατίνος συγγραφέας Τερτυλλιανός (155 μ.Χ. - 240 μ.Χ.) εισήγαγε στη θεολογία τον όρο «Persona». Είναι ο πρώτος συγγραφέας που χρησιμοποιεί στα λατινικά τη λέξη «Trinitas». Ισχυρίζεται πως τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος μπορούν να μετρηθούν, ώστε η δική τους «distinctio» (διάκριση) και «dispositio» (ταξινόμηση) να μην δημιουργήσει μια «separatio» (διαίρεση) μεταξύ τους. Τα τρία θεία πρόσωπα είναι Ένας «unus», όμως δεν αποτελούν ένα μοναδικό άτομο «unum». Στην ιστορία των δογμάτων ο Τερτυλλιανός έχει το μεγάλο προτέρημα να έχει προσφέρει στη θεολογία τις βάσεις για τη σωστή διατύπωση του Τριαδικού δόγματος: «una substantia - tres personae», τονίζοντας τόσο το ομοούσιο των τριών θείων προσώπων όσο και την υποστατική διάκρισή τους, η οποία μάλιστα είχε κάποια επίδραση στη διαμόρφωση του δόγματος της Νίκαιας το 325 μ.Χ. Αν και πέρασε από τέσσερεις διαφορετικές φάσεις της ζωής του, δηλαδή από την «ορθόδοξη φάση» μέχρι την πλήρη «μοντανιστική φάση», δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί αρνητικά η θεολογία του, όπως προκύπτει από το δογματικό του έργο Κατά Πραξέα (Adversus Praxean), διαμάντι της τριαδικής θεολογίας.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|