Βιβλία
				                   
			                        - Αρχαία Κείμενα
 - Βιογραφίες & Μαρτυρίες
 - Γλωσσολογία & Σημειολογία
 - Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
 - Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
 - Διατροφή, Βότανα & Υγεία
 - Δίκαιο
 - Εγκυκλοπαίδειες
 - Επιστήμες
 - Θρησκείες - Θεολογία
 - Ιατρική
 - Ιστορία
 - Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
 - Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
 - Λεξικά
 - Λογοτεχνία
 - Μαγειρική & Οινολογία
 - Μελέτες, Δοκίμια
 - Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
 - Ξενόγλωσσα
 - Οικονομία - Μάνατζμεντ
 - Παιδαγωγική Επιστήμη
 - Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
 - Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
 - Πληροφορική
 - Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
 - Συμπληρωματική Ιατρική
 - Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
 - Σχολικά Βοηθήματα
 - Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
 - Τέχνες
 - Τεχνολογία
 - Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
 - Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
 - Χόμπυ - Αθλητισμός
 - Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
 
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
κερδίστε 2,49 €
									 									 
																 			Εξαντλημένο
										
								
								Κωδικός είδους :    | 
																 019.7721  | 
																Βάρος :    | 
																 0.722 kg  | 
																														|
Εκδότης :    | 
																Διαστάσεις :    | 
																 22χ17  | 
																														||
Εξώφυλλο :    | 
																 Μαλακό  | 
																Σελίδες :    | 
																 385  | 
																														|
ISBN :    | 
																 978-960-01-1571-0  | 
																Ετος κυκλοφορίας :    | 
																 2013  | 
																														
Περιγραφή
Περιέχονται τα κείμενα:- Παναγιώτης Γ. Κιμουρτζής, "Εισαγωγή στο CineScience: Επιστήμη, εκπαίδευση, κινηματογράφος"
1. Ταινίες μέσα από τον φακό της επιστήμης
- Γιώργος Β. Δερτιλής, "Μυθιστόρημα, ιστορία, κινηματογράφος: "Ο Γατόπαρδος" (για την ταινία "Il gattopardo/ Ο Γατόπαρδος", 1963, του Luchino Visconti)"
- Τάσος Γιαννίτσης, "Η απελευθέρωση του Προμηθέα: το τέλος του Διαφωτισμού; (για την ταινία "Children of Men"/ "Τα παιδιά των ανθρώπων", 2006, του Alfonso Cuaron)"
- Αντιγόνη Λυμπεράκη, "Ανεργία και φύλο: εργασιακοί μετασχηματισμοί και κοινωνικές ανατροπές" (για την ταινία "The Full Monty"/ "'Ανδρες με τα όλα τους", 1997, του Peter Cattaneo)"
- Θάλεια Δραγώνα, "Συναντώντας την εθνοπολιτισμική διαφορά" (για την ταινία "Entre les murs"/ "Ανάμεσα στους τοίχους", 2008, του Laurent Cantet)
- 'Αννα Φραγκουδάκη, "Ανάμεσα στους τοίχους" (για την ταινία "Entre les murs"/ "Ανάμεσα στους τοίχους", 2008, του Laurent Cantet)
- Σπύρος Ράσης, "Από την πολιτική απάθεια στην πολιτική ριζοσπαστικοποίηση: η γενιά του 1960 και το κίνημα της αμερικανικής νεολαίας" (για την ταινία "Easy Rider"/ "Ξένοιαστος καβαλάρης", 1969, του Dennis Hopper)
- Σταύρος Β. Θωμαδάκης, "Κρίση, αγορές και κατασκευή ελπίδων: Κλέφτες ποδηλάτων" (για την ταινία "Ladri di biciclette"/ "Κλέφτες ποδηλάτων", 1948, του Vittorio de Sica
- Φραγκίσκος Καλαβάσης, "Μαθηματική σκέψη και κοινωνικές αναπαραστάσεις: η αδύνατη περιγραφή της πολυπλοκότητας" (για την ταινία "Il Mostro"/ "Το τέρας", 1994, του Roberto Benigni)
- Θάνος Βερέμης, "Ιστορία και Μνήμη (για την ταινία "L' America", 1994, του Gianni Amelio)
- Ιωάννα - Σαπφώ Πεπελάση, "Lifestyle, σύγκρουση και το αμερικανικό όνειρο" (για την ταινία "Zabriskie Point", 1970, του Michelangelo Antonioni)
II. Ιστορία και κινηματογράφος
- Γιώργος Κόκκινος, "Ο φασισμός, ο εθνικοσοσιαλισμός και το Ολοκαύτωμα στη δημόσια σφαίρα και τον κινηματογράφο: ενδεικτικές περιπτώσεις"
- Έλλη Λεμονίδου. "Εθνική ταυτότητα και κινηματογράφος στη μεταπολεμική Γαλλία"