close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ - ΦΙΓΟΥΡΕΣ




55,00 € 49,50 €
κερδίστε 5,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
007.6699
Βάρος :
1.462 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
21x30
Εξώφυλλο :
Σκληρό
Σελίδες :
332
Barcode :
9786182012901
ISBN :
978-618-201-290-1
Ετος κυκλοφορίας :
2021

Περιγραφή

Τα δύο κυρίαρχα στοιχεία που συνθέτουν την όχι και τόσο μακρινή πραγματικότητα του ελληνικού θεάτρου σκιών, ο λόγος και η εικόνα, είναι παράλληλα, ισότονα και ισάξια, ώστε την ώρα της θεατρικής πράξης η σύνδεσή τους να γίνεται κατά τρόπο που θα μπορούσαμε κάλλιστα σήμερα να χαρακτηρίσουμε «μοιραίο». Το πλέγμα εικόνας και λόγου, τον καιρό που εκδηλωνόταν αμιγώς και ως την εποχή που δεν αποτελούσε αυτή η εκδήλωση «ξένο σώμα» μιας πραγματικότητας σαν τη σημερινή, ήταν ο μαγικός ιστός μέσα στον οποίο τυλιγόταν όλο το εκκλησίασμα του θεάτρου σκιών, εντός των καφενείων ή εντός και εκτός ακόμα, των τοίχων των θερινών αίθριων του μισοσκόταδου ή του μισόφωτου. Στις πιο πολλές μάλιστα περιπτώσεις, η παρουσία του ήταν σύντομη και ευκαιριακή κατά τόπους -την καλούσαν εποχικές, αγροτοκοινωνικές κυρίως συγκυρίες- και έκανε αισθητή την εμφάνισή του μέσω της πάντα αυτοσχέδιας διαφημιστικής εικόνας σ' όλη τη μικρή κοινωνία που απευθυνόταν ο καλλιτέχνης και την οποία καλούσε σε συμμετοχή στο αμέσως προσεχές ή έστω και μεταπροσεχές δειλινό. "Το ελληνικό θέατρο σκιών χθες και σήμερα" (Aπό την παρουσίαση της έκδοσης)

Speech and image; the two dominant elements which one, not so distant, reality of the Greek shadow play is consisted of are concurrent, isotonic, and even; hence, at the time of the theatrical act, occurs their join in a way that nowadays might as well be deemed as "fatal". That complex of imagery and speech, back then, when it was purely manifested, and wasn't such a display considered as "foreign body", through an era and a reality like the current one, was the magical tissue within which the entire congregation of the shadow play was intertwined in the cafes, and in -or even out of- the summer patios in semi-darkness or half-light. In most cases, indeed, its occurrence was brief and occasional in places -mostly prompted by seasonal countrified circumstances- and its appearance was perceivable by some always improvised "communique" to the whole local community which the artist was addressing, and was calling to attend the show on the eventide to come, or even the next one. "The Greek shadow play yesterday and nowadays"