Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ
κερδίστε 1,70 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
101.1462 |
Βάρος : |
0.285 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
18χ13 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
269 |
Barcode : |
9789603366874 |
|
ISBN : |
978-960-336-687-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2011 |
Περιγραφή
[...] Ένα από τα πιο σημαντικά και αντιπροσωπευτικά έργα του, "Der Spaziergang" ("Ο Περίπατος"), δημοσιεύεται το 1917. Ενθουσιώδης περιπατητής ο ίδιος, αναφέρεται σ' έναν περίπατο όπου τίποτα και τα πάντα συμβαίνουν, και στον οποίο χωρούν παραλληλισμοί του πολέμου με τη συγγραφή, στηλιτεύσεις της ματαιοδοξίας, ύμνοι στην απλότητα και τη φύση, κριτικές εξομολογήσεις, παρατηρήσεις περί κοινωνικής αδικίας, παραδείσιες φαντασιώσεις και ερωτικές αναμνήσεις.Ο συγγραφέας αποδεικνύεται ένθερμος και διορατικός παρατηρητής του "μικρού", που συντονίζεται ανεπιφύλακτα με τις πιο ανεπαίσθητες και φευγαλέες ομορφιές της ζωής. Καταφέρνει να καλλωπίσει την υφέρπουσα μελαγχολία του με μια χαμηλόφωνη, αλλά διαπεραστική, σάτιρα που προσφέρει στον αναγνώστη μιαν ιδιόμορφη εικόνα ενός κόσμου "υπό γωνία". Η προσποιητή αφέλεια στη θέαση της πραγματικότητας, η κοινωνική αδεξιότητα και η μελωδία των λέξεων είναι μερικά από τα μέσα που χρησιμοποιεί για να επιτύχει σκηνές απαράμιλλης δεξιοτεχνίας. Η παιχνιδιάρικη ηρεμία του κρύβει από κάτω της τους υπαρξιακούς φόβους του, επιτυγχάνοντας έτσι να κρατήσει ένα κομμάτι του εαυτού του εκτός, να διατηρήσει ένα είδος "απουσίας", που τον φέρνει ταυτόχρονα στη θέση του παρατηρητή και του παρατηρούμενου. [...]
Εισαγωγή: Τέο Βότσος, Αγορίτσα Μπακοδήμου.