Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΡΟΖΕΝΚΡΑΝΤΖ ΚΑΙ Ο ΓΚΙΛΝΤΕΡΣΤΕΡΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ
κερδίστε 1,59 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
108.6075 |
Βάρος : |
0.31 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x20 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
200 |
Barcode : |
9789603354796 |
|
ISBN : |
978-960-335-479-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2021 |
Περιγραφή
Ο Tom Stoppard γράφοντας την ελισαβετιανή ιλαροτραγωδία του Ο Ρόζενκραντζ και, ο Γκίλντενστερν είναι, νεκροί, επεδίωξε να αποδώσει τον 'Αμλετ μέσα από τα μάτια δύο δευτερευόντων χαρακτήρων του Σαίξπηρ, που δεν αναπτύσσονται πλήρως στο πρωτότυπο έργο, διερωτώμενος για το ποιος βασιλιάς ήταν στον θρόνο της Αγγλίας όταν έφτασαν εκεί οι δύο ήρωες, για να του παραδώσουν την επιστολή που τους είχε δώσει ο Κλαύδιος. Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος πως εάν δεν υπήρχε ο 'Αμλετ, αυτό το έργο δε θα είχε γραφτεί· ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί διότι το σαιξπηρικό έργο δεν είναι η αιτία συγγραφής του έργου, αλλά μια απλή αφορμή του. Ο Stoppard, αποφεύγοντας εσκεμμένα να αποδώσει με πολλές περιγραφές τους ήρωές του, τους παρουσιάζει ως δύο συμπαθητικούς, αλλά εντελώς συγκεχυμένους χαρακτήρες, οι οποίοι αγωνίζονται αενάως να κατανοήσουν τους περίπλοκους χειρισμούς και τους σύνθετους ελιγμούς που λαμβάνουν χώρα γύρω τους, ενόσω τα θαλασσώνουν διαμέσου της πλοκής του 'Αμλετ που ξεδιπλώνεται ακατανόητη για αυτούς. Γράφοντας γύρω και ανάμεσα από τους σαιξπηρικούς στίχους, ο Stoppard αντιμετωπίζει το παράλογο κατά μέτωπο και ταυτόχρονα κάνει τα αρχικά βήματα, για να προχωρήσει πέρα από αυτό. Θα ήταν πιο ακριβές να πούμε ότι, ενώ ξεκινάει "πέρα από το παράλογο", έχοντας αφομοιώσει την τολμηρή, δραματική περιπετειώδη κίνηση του Θεάτρου του Παραλόγου και το μετατρέπει σε ένα δικό του, μοναδικό πλεονέκτημα, καταλήγει στο "Μετα-παράλογο" Θέατρο (post-absurd theatre) ή στο "Υπερ-παράλογο" Θέατρο (sur-aburd theatre).Μετάφραση: Κυριάκου Κωνσταντίνος
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|