Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
κερδίστε 11,68 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2575 |
Βάρος : |
0.371 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
15x23 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
198 |
Barcode : |
9789604672233 |
|
ISBN : |
978-960-467-223-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2010 |
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο έχει ως άξονα αναφοράς και αντικείμενο μελέτης την ενδοσχολική επιμόρφωση, ένα ζήτημα ιδιαίτερα σημαντικό και ωφέλιμο για την επίτευξη της ποιοτικής αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου, το οποίο όμως δεν έχει λάβει μέχρι σήμερα την απαραίτητη προσοχή των ερευνητών στο πλαίσιο της ελληνόγλωσσης παιδαγωγικής βιβλιογραφίας και έρευνας. Συγκεκριμένα, διερευνάται από θεωρητική και εμπειρική άποψη ο σύνθετος και πολυπαραγοντικός ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει η σχολική ηγεσία και ο τρόπος διοίκησης της σχολικής μονάδας στην εισαγωγή και στην προώθηση αυτού του ευέλικτου και αποκεντρωμένου είδους επιμόρφωσης. Από την ποιοτική ανάλυση περιεχομένου των συνεντεύξεων που διεξήχθησαν με διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφαίνεται η αποδοχή που έχει η ενδοσχολική επιμόρφωση, η οποία θεωρείται ότι είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις εξειδικευμένες επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας και να συνεισφέρει στην επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη, καθώς και στην άνοδο του επιπέδου της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|