close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ




9,40 € 8,46 €
κερδίστε 0,94 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3102
Βάρος :
0.236 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
122
Barcode :
9789606865831
ISBN :
978-960-6865-83-1
Ετος κυκλοφορίας :
2015

Περιγραφή

Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο επιθετικής συμπεριφοράς, το οποίο εμφανίζεται ιδιαίτερα έντονο τα τελευταία χρόνια τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Οι επιπτώσεις του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού είναι ιδιαίτερα σοβαρές για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των θυμάτων αλλά και των θυτών, επηρεάζουν δε και τη διαδικασία της μάθησης. Για το λόγο αυτό σημαντική θεωρείται η ανάγκη πρόληψης και παρέμβασης για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού από τους εκπαιδευτικούς. Πρόσφατες έρευνες στην Ελλάδα και διεθνώς αποφαίνονται ότι τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο θυματοποίησης σε σχέση με τους τυπικά αναπτυσσόμενους συνομηλίκους τους.
Στο παρόν βιβλίο στο θεωρητικό μέρος, παρουσιάζεται η περιγραφή του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, οι μορφές του, οι επιπτώσεις τις οποίες έχει σε θύτες και θύματα καθώς και προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης. Στο δεύτερο μέρος επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής δημοτικών σχολείων, για τον σχολικό εκφοβισμό στους μαθητές και ιδιαίτερα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.