Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ..
κερδίστε 1,69 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
012.4850 |
Βάρος : |
0.39 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
213 |
Barcode : |
9789604113064 |
|
ISBN : |
960-411-306-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2003 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό έχει προκύψει από τη διδακτική μας εμπειρία στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην Παιδαγωγική Σχολή Πάτρας της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. (σήμερα Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης) και έχει σαν σκοπό:-να ενημερώσει τον εκπαιδευτικό για τις δυνατότητες αξιοποίησης του Η.Υ. και του Internet στην καθημερινή δουλειά του στο σχολείο
-να τον βοηθήσει να μάθει γρήγορα και με μικρό κόστος σε κόπο και σε χρόνο να αξιοποιεί βασικές λειτουργίες των εφαρμογών που είναι χρήσιμες στη δουλειά του στο σχολείο
-να διευκολύνει τη μάθηση μέσα από την παράθεση πρακτικών παραδειγμάτων και ασκήσεων λειτουργώντας σαν πρακτικό βοήθημα για τους εκπαιδευτικούς που εκπαιδεύονται ή επιμορφώνονται στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των νέων τεχνολογιών.
Η δομή του υπηρετεί τον χρηστικό χαρακτήρα του βιβλίου: να μπορεί ο εκπαιδευτικός να το αξιοποιήσει κυρίως την ώρα που εργάζεται μπροστά στον Η.Υ. είτε στο εργαστήριο στο οποίο εκπαιδεύεται είτε στον προσωπικό του Η.Υ., στο σχολείο ή στο σπίτι. [...]
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|