Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥΣ
κερδίστε 2,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3292 |
Βάρος : |
0.798 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
408 |
Barcode : |
9789600122930 |
|
ISBN : |
978-960-01-2293-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2021 |
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα πραγματοποιούν εκτιμήσεις, αναλύοντας τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν και προσδιορίζοντας την αναπτυξιακή πορεία της ικανότητας για την πραγματοποίηση εκτιμήσεων. Για τον σκοπό αυτόν, παρουσιάζονται σύγχρονα θεωρητικά και εμπειρικά αποτελέσματα απότην Ελλάδα και το εξωτερικό για τις δυνατότητες και τις δυσκολίες των παιδιών και των ενηλίκων στον χώρο των τριών ειδών εκτίμησης (υπολογιστικής, πλήθους και μέτρων) και συνοψίζονται συμπεράσματα που οδηγούν σε νέες διδακτικές κατευθύνσεις. Η βασική παραδοχή που υιοθετείται είναι ότι η πραγματοποίηση και η αξιοποίηση αυθεντικών εκτιμήσεων από μικρή ηλικία μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία τόσο μετάβασης σε πρακτικές που επενδύουν αποτελεσματικά στη συμμετοχή και την ενεργή εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία μάθησης όσο και ενίσχυσης της αίσθησης του αριθμού θεωρώντας την ικανότητα εκτίμησης αναπόσπαστο μέρος της.
Το περιεχόμενο του βιβλίου αντλεί στοιχεία τόσο από την ψυχολογία των μαθηματικών, προκειμένου να περιγράψει την ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης αναφορικά με την πραγματοποίηση εκτιμήσεων, όσο και από τη διδακτική των μαθηματικών, προκειμένου να παρουσιαστούν εκπαιδευτικές μέθοδοι και νέοι τρόποι διδασκαλίας των
εκτιμήσεων.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|