Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ (393/426 μ.Χ.)
κερδίστε 6,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
048.4777 |
Βάρος : |
0.412 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
183 |
ISBN : |
960-8353-66-1 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Υπάρχει η άποψη ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες απαγορεύθηκαν από τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο Α΄ το 393 μ.Χ.Παρά ταύτα, υπάρχουν πληροφορίες ότι το 425 μ.Χ., που ήταν ολυμπιακό έτος, επί Θεοδοσίου Β', έγιναν οι αγώνες, έστω και με τεράστια προβλήματα.
Πουθενά στο Θεοδοσιανό κώδικα δεν καταχωρίζεται διάταγμα απαγόρευσης των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Θεοδόσιος Α΄ (378-395 μ.Χ.), όπως και ο εγγονός του Θεοδόσιος Β΄ (408-450 μ.Χ.), απλώς εξέδωσαν διατάγματα κατά του παγανισμού, τα οποία είχαν άμεσες συνέπειες για την τέλεση των αγώνων, ως συνδεδεμένων άμεσα με την λατρεία του Ολυμπίου Διός. Η λατρεία του ήταν πάντοτε το κλειδί, το κεντρικό χαρακτηριστικό των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων.
Τις περισσότερες πληροφορίες για τα ολυμπιακά αθλήματα αρυόμαστε από τους πατέρες της Εκκλησίας, οι οποίοι χρησιμοποίησαν τους αγώνες ως παράδειγμα (exemplum olympicum) και αφορμή για πνευματική διδασκαλία. Δεν δίστασαν να εκλάβουν στοιχεία των αγώνων ως προτυπώσεις ή αλληγορήσεις χριστιανικών σημαινομένων.
Πρόλογος: Σωτήριος Γ. Γιάτσης.