Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κερδίστε 6,89 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2423 |
Βάρος : |
0.334 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
223 |
Barcode : |
9789602104453 |
|
ISBN : |
978-960-210-445-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Θεωρία και πρακτικές εφαρμογέςΗ ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση στην προσχολική εκπαίδευση φαίνεται να προβάλλει τα τελευταία χρόνια ως ένα απαραίτητο πλαίσιο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο παιδί της προσχολικής ηλικίας να μυηθεί σε διαδικασίες που θα το βοηθήσουν να μάθει από νωρίς να συνυπάρξει, να έρθει σε επαφή με συλλογικά φαινόμενα και καταστάσεις και να αποκτήσει αξίες όπως η συνεργασία, η αλληλοβοήθεια, ο σεβασμός και η επικοινωνία.
Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται η παρουσίαση των βασικών αρχών της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης, ενώ παράλληλα καθορίζεται το πλαίσιο υλοποίησης της στο επίπεδο της προσχολικής τάξης.
Επίσης γίνεται προσπάθεια αποτύπωσης αυτών των αρχών σε πρακτικό επίπεδο μέσα από τη συστηματική εφαρμογή τους στο Αναλυτικό πρόγραμμα της Προσχολικής εκπαίδευσης και ειδικότερα στο πλαίσιο ανάπτυξης και υλοποίησης θεματικών προσεγγίσεων, σχεδίων εργασίας και δραστηριοτήτων επικεντρωμένων σε ένα γνωστικό αντικείμενο.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς κυρίως της προσχολικής εκπαίδευσης, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, σχολικούς συμβούλους, οι οποίοι μπορούν να αντλήσουν ιδέες και πρακτικές για μύηση των παιδιών στο συνεργατικό τρόπο εργασίας.