Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ -ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΜΕΛΕΤΗΣ
κερδίστε 1,69 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1368 |
Βάρος : |
0.638 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
332 |
Barcode : |
9789600109825 |
|
ISBN : |
960-01-0982-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2003 |
Περιγραφή
Μια ενδιαφέρουσα ανάγνωση της Οδύσσειας του Ομήρου, που αφορά το περιεχόμενο και τη δομή της και οργανώνεται σε δύο μέρη.Το πρώτο μέρος αφορά την οργάνωση της διδασκαλίας, κατά ραψωδία και κατά διδακτική ενότητα. Περιέχει περίληψη και διάγραμμα του περιεχομένου της ενότητας ή της ραψωδίας, τα κύρια θέματα και ερωτήματα που πρέπει να συζητηθούν κατά τη διδασκαλία της και μια ανάπτυξη ενός ειδικού θέματος παρμένη από την πιο έγκυρη ελληνική και ξένη βιβλιογραφία.
Με τον τρόπο αυτό καλύπτονται μία μία όλες οι βασικές γνώσεις γύρω από τον ομηρικό πολιτισμό και επικεντρώνεται η διδασκαλία και η μελέτη σ' ένα βασικό θέμα κάθε φορά.
Στο δεύτερο μέρος υπάρχουν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις των ερωτήσεων του σχολικού βιβλίου, μέσα από τις οποίες επιχειρείται μια ανάλυση του περιεχομένου και των βασικών όρων και ιδεών του ομηρικού κόσμου.
Ο τρόπος αυτός οργάνωσης της ύλης της ομηρικής οδύσσειας μπορεί να κατευθύνει σωστά και αποτελεσματικά τη διδασκαλία του μαθήματος για τον καθηγητή, αλλά και να κάνει πιο εύκολη και ευχάριστη την καθημερινή μελέτη του μαθητή.