Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Περιγραφή
Αποτελεί κοινοτοπία να επαναλάβει κανείς ότι η Οδύσσεια είναι ποίημα ανυπέρβλητο, τόσο για το σύστημα αξιών που τη διέπει όσο και για τον εκπληκτικό τρόπο σύνθεσης και παρουσίασης του πολύμορφου και πολυσήμαντου υλικού της. Δυσκολίες παρουσιάζονται στη διδασκαλία της σε δωδεκάχρονα παιδιά, αν δεν περιοριστεί στο παραμύθι. Είναι όμως και πρόκληση η ερμηνευτική προσπάθεια των ιδεών της, όπως και της τέχνης και τεχνικής της, γιατί ο βαθμός επιτυχίας μιας ερμηνευτικής διδασκαλίας μπορεί να καθορίσει και τη σχέση των μικρών μαθητών με τη λογοτεχνία, δεδομένου ότι η Οδύσσεια είναι το πρώτο λογοτεχνικό έργο που μελετούν συστηματκά τα παιδιά.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|