Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ
κερδίστε 1,40 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3249 |
Βάρος : |
0.34 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
224 |
Barcode : |
9786185162962 |
|
ISBN : |
978-618-5162-96-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2021 |
Περιγραφή
Ο Φιλίπ Μεριέ, διεθνούς φήμης κορυφαίος γάλλος παιδαγωγός, με το αυτό βιβλίο, απαντώντας σε καίρια ερωτήματα για το σημερινό σχολείο, μας προσφέρει το απαύγασμα της παιδαγωγικής του γνώσης. Γιατί αυτό το βιβλίο είναι πρώτα απ όλα ένα ταξίδι στο χώρο της παιδαγωγικής, μια μύηση στο έργο μεγάλων παιδαγωγών. Ο Φρενέ, ο Κλαπαρέντ, ο Ουρύ, η Μοντεσσόρι, ο Βιγκότσκι, ο Πεσταλότσι και όλοι οι άλλοι, αγνοημένοι συνήθως στις παιδαγωγικές σχολές, είναι οι επίτιμοι προσκεκλημένοι αυτού του βιβλίου. Μέσα σε λίγες γραμμές, εξετάζοντας ζητήματα της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας, ο Φιλίπ Μεριέ μάς οδηγεί να ανακαλύψουμε την πρωτοτυπία της σκέψης τους.Υπάρχουν κάποιοι «κοινοί τόποι» στην παιδαγωγική, κάποιες εκφράσεις που έχουν γίνει σλόγκαν, που χαίρουν ευρύτατης αποδοχής και κυριαρχούν στα μέσα και τον επίσημο εκπαιδευτικό λόγο. «Πρώτα ο μαθητής», «ενεργητική μάθηση», «σεβασμός στο παιδί», «εξατομίκευση», κ.ά. Αλλά αυτοί οι «κοινοί τόποι» σπάνια διασαφηνίζονται και τα σχετικά ερωτήματα συνήθως αποφεύγονται: πώς εμφανίστηκαν, πώς χρησιμοποιήθηκαν, ποιες διαφορές και ποιες ερμηνευτικές αποκλίσεις καλύπτουν; Τι σημαίνει «σέβομαι ένα παιδί»; Τι θα πει «να ενεργούν οι μαθήτριες»; Τι πρέπει να «εξατομικεύσουμε» στην εκπαίδευση και τη διδασκαλία;
Μετάφραση: Χάρης Παπαδόπουλος
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|