Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ - Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΖΩΗ - ΒΙΒΛΙΟ 2
κερδίστε 1,40 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
101.1835 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17x24 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
296 |
|
Barcode : |
9789604510900 |
ISBN : |
978-960-452-090-0 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2010 |
Περιγραφή
Το Παιδαγωγικό ποίημα αναδεικνύει τη γιγάντια προσπάθεια που κατέβαλαν οι μπολσεβίκοι προκειμένου να δημιουργήσουν και να διαπαιδαγωγήσουν το σοβιετικό άνθρωπο, τον άνθρωπο που κλήθηκε να θεμελιώσει και να αναπτύξει το πρώτο κοινωνικό σύστημα στην ανθρώπινη ιστορία στο οποίο καταργήθηκε η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.Έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και κατέκτησε τη διεθνή αναγνώριση. Εκτιμώντας την αξία του έργου αυτού, ο Λουί Αραγκόν έγραφε: "Το βιβλίο αυτό δεν έχει προηγούμενο. Είναι ένας νέος τύπος βιβλίου. Τίποτα δεν μπορεί να σκιάσει την ακτινοβολία του ή να φράξε το μέλλον του."
"...Κι εγώ όσο πιο πολύ σκεφτόμουν και προβληματιζόμουν τόσο έβρισκα πιο πολλές ομοιότητες ανάμεσα στα προτσές διαπαιδαγώγησης και στα συνηθισμένα προτσές της υλικής παραγωγής... Η προσωπικότητα του ανθρώπου εξακολουθούσε μέσα στη σκέψη μου να μένει τέτοια με όλη της την πολυπλοκότητα, τον πλούτο και την ομορφιά της, όμως μου φαινόταν πως, ακριβώς γι' αυτό, απέναντί της πρέπει να χρησιμοποιήσεις πιο ακριβολογημένους μετρητές, με μεγαλύτερη ευθύνη κι εμπιστοσύνη... Ένας βαθύς και μελετημένος συσχετισμός ανάμεσα στην παραγωγή και στη διαπαιδαγώγηση όχι μονάχα δεν πρόσβαλλε τη γνώμη μου για την αξία του ανθρώπου, αλλά αντίθετα, με πότιζε με έναν αφάνταστο σεβασμό προς τον άνθρωπο..."