Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
κερδίστε 2,19 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.5686 |
Βάρος : |
0.553 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
414 |
Barcode : |
9789604022724 |
|
ISBN : |
960-402-272-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση όλων όσων εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την εκπαίδευση ότι το σχολείο οφείλει να λαμβάνει ιδιαίτερα υπόψη τις ατομικές ανάγκες και τις ικανότητες του κάθε παιδιού. Καλείται, δηλαδή, το σχολείο όχι μόνο να επικεντρώνεται στο προφίλ που παρουσιάζει ο "μέσος όρος" των μαθητών που φοιτούν σ αυτό, αλλά παράλληλα να αναπτύσσει εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σύμφωνα με τις κλίσεις και ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Μέσα σ αυτό το πλαίσιο, ο σχεδόν ξεχασμένος ως τώρα χαρισματικός ή ταλαντούχος μαθητής βρίσκει μια νέα θέση. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά των παιδιών και των εφήβων με υψηλή νοητική λειτουργικότητα; Ποια προβλήματα κατά τη σχολική τους διαδρομή οι μαθητές αυτοί, πιθανώς, να εμφανίσουν; Χρειάζεται να τους παρέχεται εξειδικευμένη σχολική υποστήριξη ή μήπως ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα προωθούσε μια ελιτίστικη μορφή εκπαίδευσης; Ποιοι τύποι εκπαιδευτικών προγραμμάτων εφαρμόζονται στις διάφορες χώρες γι' αυτούς; Πώς οι γονείς αλλά και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναγνωρίσουν την υψηλή νοητική λειτουργικότητα; Τι μπορεί να γίνει στη χώρα μας για την εκπαιδευτική υποστήριξη των χαρισματικών μαθητών; Μπορεί να συνυπάρχει η υψηλή νοητική λειτουργικότητα με την αναπηρία; Ποια κατάρτιση πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την υψηλή νοητική λειτουργικότητα; Σε όλα αυτά τα ερωτήματα επιχειρείται στην παρούσα μονογραφία να δοθούν απαντήσεις, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονται ενδιαφέρουσες προτάσεις προκειμένου εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, ειδικοί παιδαγωγοί, αλλά και γονείς να συμβάλουν ουσιαστικά στην προαγωγή και στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των χαρισματικών παιδιών και εφήβων.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|