Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΛΑΤΩΝ - ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ Ι' Η΄ ΠΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΦΥΣΕΩΣ ΜΑΙΕΥΤΙΚΟΣ
κερδίστε 3,18 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Ο Αλκιβιάδης Α' είναι ένας πλατωνικός διάλογος στον οποίο ο Σωκράτης συνομιλεί με τον νεαρό Αλκιβιάδη. Ο διάλογος αυτός είναι πολύ σημαντικός γιατί παρουσιάζει για πρώτη φορά τη σχέση δασκάλου - μαθητή μεταξύ του Σωκράτη και του Αλκιβιάδη, και θέτει θεμέλια για την πλατωνική φιλοσοφία περί αυτογνωσίας και πολιτικής αρετής. Βασικά Σημεία του Διαλόγου- Σκοπός του Διαλόγου Ο Σωκράτης επιχειρεί να πείσει τον φιλόδοξο Αλκιβιάδη ότι δεν είναι ακόμη έτοιμος να ασχοληθεί με την πολιτική, γιατί δεν γνωρίζει τι είναι δικαιοσύνη, αρετή, και ο εαυτός του.
- Η Αυτογνωσία Το κεντρικό θέμα του διαλόγου είναι το "Γνώθι σαυτόν" (Γνώρισε τον εαυτό σου). Ο Σωκράτης υποστηρίζει πως για να κυβερνήσεις σωστά, πρέπει πρώτα να γνωρίζεις τον εαυτό σου, δηλαδή να κατανοείς την ψυχή σου.
- Η Ψυχή και η Φιλοσοφία Ο Σωκράτης εξηγεί ότι η ψυχή είναι το πιο σημαντικό μέρος του ανθρώπου και ότι αυτή πρέπει να είναι το αντικείμενο της φροντίδας και της παιδείας.
- Η Πολιτική ως Τέχνη της Ψυχής Η αληθινή πολιτική δεν είναι ρητορεία ούτε επιδίωξη εξουσίας, αλλά η τέχνη της φροντίδας των ψυχών των πολιτών - δηλαδή, πρέπει να βασίζεται στη δικαιοσύνη και τη γνώση.
Μετάφραση, εισαγωγή, σχόλια: Τερέζης Χρήστος, Πετρίδου Λυδία